lørdag den 31. marts 2007

Hektisk lørdag

Så er jeg ved at indhente mit liv, i hvert fald på det sociale.
Om lidt skal jeg ned til bageren, inden jeg tager over og vækker Lækkerkæresten med den bedste morgenvækning der findes ;o)
Så skal vi ud og købe gaver. Ned til mine forældre hvor min yndlingsfaster (som faktisk ikke rigtig er min faster - jeg låner hende bare) holder sin fødselsdag (meget betænktsomt af hende at holde den dér, da hun selv bor i Nordjylland). Der står den på eftermiddagsgøjl og efterfølgende middag. Derfra ind til min veninde, der blev gift på rådhuset i sidste uge. Hun holder noget uformelt fest i anledning af anskaffelsen af husbond.

Ha' en dejlig lørdag, alle sammen!

5 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Ih, sikke en dejlig dag, der venter dig.

Christina sagde ...

og lige over ;-) lyder fabelagtigt!!

Anonym sagde ...

Ihh lyder dejligt... min lørdag kan vist gå lidt begge veje. Enten sidder jeg og ahr lidt ondt af mig selv alene, ellers tager jeg stripundervisning med efterfølgende fest..... gad vide hvor jeg ender...???

Rigtig god weekend :-)

Anonym sagde ...

Bare lige god weekend til dig miss.

Miss Blue Eyes sagde ...

Tak for det, I skønne mennesker :o)