fredag den 9. marts 2007

Forskeren

De læsere der har været med længe, kan måske huske at jeg datede en vi kaldte Forsker, et stykke tid inden jeg mødte Lækkerkæresten. En superlækker, intelligent og sød fyr... fuldstændig uden sexdrive whatsoever! Så det gik jo ligesom ikke, vel?
Nå, for lidt siden skulle jeg ned i gården og smide noget affald ud (uuuhhhh!) og der stod han gudhjælpemig!

Hvad laver han i min gård! Det oplagte havde været at spørge ham, I know. Men jeg blev ligesom lige lidt overrasket. Godt nok boede han ikke så langt herfra, men han plejede da at have sin egen gård at deponere affald i!
Det blev meget akavet. Vi fik øje på hinanden, stoppede op, med hver vores skraldepose, kiggede ned, mumlede "Hej...", han smilede og lavede de der forelskede hundeøjne, så kylede jeg skraldet i hovedet på ham og løb... Eller... Det var jo det jeg havde lyst til, men jeg smed det i den dertil indrettede container, gik fordi ham og gik op igen.

Nu sidder jeg så her og tænker... Enten har han købt lejlighed her i bygningen, og det tror jeg ikke han har, for han havde en superlækker 4-værelses med udsigt over parken. Eller også har han fået en kæreste her i bygningen. Mere realistisk. Hmm... det vil altså sige at han kan se ind i mit soveværelse... Oh well, så kan han da bl.a. se mig i en tilstand som han ikke så mig i, da vi datede...

8 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Sådan en udsigt ville nok ikke være det værste, der kunne ske for ham. Han lyder som en type, der virkelig har brug for noget inspiration... eller noget... ;-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Ja, han har brug for, men jeg tror ikke han vil ha' det. Tror bare han ville blive rød i hovedet og nørde videre med sine store intelligente tanker.

Anne O'Manne sagde ...

"Spændende" type. Nu bliver jeg helt nysgerrig efter, hvad hans kæreste er for én.
...Hvis det altså er en kæreste han har fået sig i din bygning. Måske vælger han bare at gå en lille omvej med sit skrald - som helt "tilfældigt" fører ham hen til din gård ;-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Oh my god!!! Det må du da ikke sige! Han var altså temmelig vild med mig, og har skrevet mails til mig et par gange siden, om at han ikke synes vi fik prøvet det ordentlig af osv...

Måske er hans kæreste hende den lille grå mus, der har soveværelse lige over for mig. HUn sidder altdi foran vinduet med sin computer og arbejdet, ligemeget hvilket tidspunkt af døgnet det er. Hun har sikkert ikke tid til sådan noget snusket noget som sex... De ville passe fint sammen.

Anonym sagde ...

Ej Miss blue eyes elsker ("lækkerkæresten" punktum :-) !!

Anne O'Manne sagde ...

Det MÅ være hende. Meget praktisk for ham, at hun bor i din bygning ;-p

Zette sagde ...

Altså min første tanke, da jeg læste din post, var altså også, at han var på jagt efter et glimt af dine smukke blå øjne! Sådan er det med sexfobiske mænd - de er nogle lurersvin - eller hov har jeg nu fordomme igen? Du må tjekke ham ud. Slå ham op på krak og se, hvor han bor, google ham osv. Du må ha besked. For det er jo for egotrippet at beskylde ham for at lure, hvis han nu ER blevet kæreste med Frk. Kedelig i din gård!

Miss Blue Eyes sagde ...

Hmm... han er set tre gange mere i gården... Han har godt nok meget affald der skal ned... Tror altså at det er hende den kedelige, han dater, men har ikke set dem sammen endnu. Må altså også indrømme at jeg ikke er nysgerrig nok, til at udspionere... Mere at henkastet blik, når jeg alligevel går forbi vinduet.