torsdag den 29. marts 2007

Aaaah

Jeg havde en helt og aldeles skøn dag i går :o)
Lækkerkæresten skrev kl 11 at jeg skulle ligge klar 20 min efter. Så havde han taget resten af dagen fri, og nu skulle jeg have noget af alt det jeg har savnet her på det sidste. Det blev en dag med fantastisk sex, frokost i solen, shopping, is i parken, Strong Bow på en pub, en tur i biffen og en sen middag på en hyggelig græsk restaurant.
Det var så meget hvad jeg trængte til, og for pokker hvor jeg dog elsker ham den dejlige :o)

5 kommentarer:

Christina sagde ...

for pokker hvor har du dog fundet dig en helt fantastisk mand!! er kun ganske lidt misundelig...;-)

hov! ... sagde du forresten ikke, at så romantisk var han heller ikke...? (har han læst med ovre hos mig, eller skal du spise ord?? ;-p)

Miss Blue Eyes sagde ...

He he, det tænkte jeg også i går. Han kan sgtens være romantisk, når han skal. Og han kunne vist godt mærke på mig i går, at jeg trængte til noget nærhed, sex og at komme lidt ud. Og så er det jo fantastisk og skønt at han er så dejlig og intelligent at han prioriterer mig fremfor det der fis, der vist er hans karriere ;o)

Ja, han er fantastisk...

Anonym sagde ...

Cut it out!!!! Jeg er misundelig!!!

Vi andre må tag os til takke med mere eller mindre tilfældig telefonsex bare for at mærke man er i live...suk jeg er ynkelig mand!!!

Miss Blue Eyes sagde ...

Jeg følte faktisk også at lykkefølelsen ramte så hårdt at jeg var lige ved at vælte... BANG!!!

Anne O'Manne sagde ...

Jeg er også misundelig.

...Men glad på dine vegne :-)