tirsdag den 20. marts 2007

Om Carey, drags og muscials

Når man, som jeg, ligger imobil på sofaen burde man skrive speciale... Men nogle gange kommer man til at zappe serier i stedet. Som det skete for lidt siden. Jeg faldt over den der serie med ham den fede Drew Carey (kan ikke huske hvad den hedder). Der var sådan en scene foran en biograf, hvor halvdelen af dem var klædt ud som dem fra Rocky Horror Show, og den anden halvdel var klædt ud som dem fra Ørkendronningen Priscilla. Så stod de overfor hinanden og lavede sådan en battle.

Det var ret godt lavet. Virkelig sjovt, med god musik og de rigtige dancemoves. Og så er det jeg tænker; hvad er jeg mest til? Det er jo ikke skide svært at svare på, for selvfølgelig er jeg mest til disko-drags fremfor horror-drags. Hvorfor mon man er så vild med det der overgearet drag-noget, for det indrømmer jeg blank at jeg er. Det er i hvert fald ikke fordi jeg kan synge eller danse som dem. Det er heller ikke fordi jeg til daglig har et overdrevet forbrug af lyserøde fjer. Måske er det fordi de, som jeg, er så høje. Måske er det fordi de, som jeg, bruger min. str 40 i sko. Måske er det fordi de, som jeg, slår en prober næve, inde bag alt glimmeren. Måske fordi de, som jeg, er bedst til at mime til en sang. Måske fordi de, som jeg, er ret gode til at iscenesætte sig selv, hvis det skal være. Måske fordi de, som jeg, er ret gode til at skabe opmærksomhed omkring deres person, dog ikke altid på den mest flatterende måde.

Åh gud.... jeg er en disko-drag!!!!

5 kommentarer:

Christina sagde ...

set i et bredt perspektiv, er overspringshandlings-udøvende knæ-rekonvalescent og disco-drag da ikke det værste man kunne være... ;-)

erkendelse er kodeordet!! (det er i hvert fald min undskyldning)

Miss Blue Eyes sagde ...

He he, som du dog kan sige det. Når du nu stiller det sådan op, lyder det meget godt... Så skidt da ;o)

Anne O'Manne sagde ...

Man skal da have en indre drag :D
Min kommer kun ud, når jeg er alene eller fuld.

Du er min yndlings disco-drag ;-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Må være rart med en indre drag der kun kommer ud når du er alene eller fuld (der kan man ikke bebrejde nogen noget).
Min kommer ud konstant!!! Lidt foruroligende...

Zette sagde ...

Det må fandme være en barsk erkendelse Missblueeyes. Jeg føler virkelig med dig. du må nok hellere se at få det ben på plads - SNART!