tirsdag den 27. marts 2007

Jeg er nærmest flyvende!!!

Det er helt vildt! Jeg kunne jo stort set ikke gå, vel? Men så truede jeg mit knæ med grimme ord og trusler om ikke at blive barberet før næste jul. Og så kunne det lærer det (var faktisk også en ret streng trussel)! Jeg har bare gjort alt muligt!!! Taget 5A til Nørreport. Snuset til blomster på Israels Plads. Købt nyt kort til kameraet. Blev hentet af Lækkerkæresten (der skældte ud over at jeg ikke havde krykker med) og blev kørt til hospitalet. Fik fjernet sting (det gjorde kun en lille smule ondt og blødte næsten ikke... Har nu fint knæ uden blå sløjfer på). Blev sat af på Runddelen. Gik i Kvickly og købte alt muligt lækkert (mest sådan mælk, brød og toiletpapir... men det er altså længe siden jeg har været ude, så der skal ikke så meget til for at glæde mig). Og så slæbte jeg det hele hjem og gik op af trapperne uden hjælp.

Og jeg har næsten ikke ondt!!!!!


Tadaaaaa! Og du troede ikke på at knæet ville samarbejde efter trusler, Frøken!!

3 kommentarer:

Christina sagde ...

oaykok... tror ikke jeg tåler kodimagnyler... prøver igen...

okay okay... jeg spiser en ikke nærmere defineret procentdel af mine ord igen, men husk nu at passe på dig alligevel!!

(man er vel ikke mor for ingenting;)

Anne O'Manne sagde ...

Fantastisk! Du er ved at få dit liv tilbage... Det passer fint sammen med foråret ;-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Frøken: He he, lidt moderlige formaninger er der nok altid brug for :o) Jeg skal nok passe på mig selv. Og tak :o)

Anne: Ja!!! Det er ved gud fantastisk. Og hvis nu foråret forsvinder igen i morgen, bliver jeg stiktosset og boykotter... øhm.. et eller andet... Sommeren! Nå nej...