mandag den 19. marts 2007

En mangeårig drøm

Lækkerkæresten og jeg har, for sjov selvfølgelig (øhm... måske ikke helt rigtigt), kigget lidt på lejligheder. Og jeg er blevet forelsket! Jeg har fundet den fedeste lejlighed, med udsigt over søerne. Der er 4 værelser, men vi har snakket om at vi kun skal have 3. Men det sidste værelse er sådan et lille smalt et, og så spørger Lækkerkæresten hvad vi dog skal bruge det til.

Lige på det tidspunkt kommer der sådan et gyldent lys ned på mig, og nogle små engle med basunkinder begynder at synge. Og over mit hovede komme der en tænkebobbel hvor der er det smukkeste billede af et walk-in-closet!!! Kunne det ikke være genialt????!!!!! Et helt værelse til alt mit tøj og alle mine sko og alle mine tasker. Suk... Jeg kan se det så tydeligt for mig...

Lejligheden er selvfølgelig ca. 2 mill dyrere end vi har råd til... men man må vel ha lov til at drømme...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke alle de sko, du ellers ville kunne købe for de der 2 mill! ha ha ha

Anne O'Manne sagde ...

Åh savle! Hvem der bare havde et walk-in-closet

Miss Blue Eyes sagde ...

Kære Kent; Hvis bare valget stod mellem lejlighed til 4 mill (med læææææækkert walk-in-closet) eller lejlighed til 2 mill og sko for 2 mill... Suk... Så ville jeg være i himlen (er dog ikke helt sikker på hvad jeg rent faktisk ville vælge). Desværre er vi vist nærmere ude i noget i retning af: Har knap og nap råd til 2 mill-lejlighed lige pt, og så skal vi ikke regne med at få nye sko det næste halve år...