fredag den 30. marts 2007

Miss Blue Eyes - nu også om natten

Nå men, så fik man lige et job mere. På mandag starter jeg som natportier på et hotel. Nemt nok job, hvor jeg kan sidde og læse megen af tiden. Problemet er vel så bare at man jo nok skal sove dagen efter. Det har jeg ikke tid til...

Nu er jeg så oppe på at have tre jobs... og et uskrevent speciale der skal afleveres snart. Og en skøn kæreste og en masse venner. Og en dejlig familie... Og det skal alt sammen passes.

Måske jeg bare skal være bedre til at omfavne mavesåret og stressen som en ven...

Og så også en lille smule bedre til at få skrevet det føromtalte speciale...

7 kommentarer:

Christina sagde ...

havde en ven, der var natportier engang... nøj, hvor har jeg set mange gyserfilm på top-hotel i århus på nætter til fredag og lørdag ;-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Kors! Gyserfilm... Hmmm... nu skal jeg jo sidde alene, så tror måske ikke valget falder på gyserfilm... Det bliver nok nærmere en blanding af faglitt, SATC og en god bog... Og en masse kaffe!!

Christina sagde ...

det er nok mit største brist (plus - minus... ;) elsker gyserfilm!! kan meget bedre tage en god psykologisk gyser end en realistisk thriller... dem kan jeg slet ikke tåle at se... tvinger til stadighed kæresten til en god asiatisk gyser med jævne mellemrum..

Miss Blue Eyes sagde ...

Jeg er faktisk også ret glad for gyserfilm. Men de skal ses når jeg sidder oppe i det mørke sommerhus, med Lækkerkærestens arme om mig :o)

Anne O'Manne sagde ...

Hvis du drikker nok kaffe og cola, behøver du måske ikke sove dagen efter. I øvrigt er søvn stærkt overvurderet ...eller noget...

Jeg er i øvrigt rigtig god til at se gyserfilm - så længe jeg har fingrene i ørerne og en pude for ansigtet.

Nu skal du altså ikke slide dig selv op med det der spe.. (tør ikke nævne det) og alle dine jobs!

Miss Blue Eyes sagde ...

Nu skal du høre noget smart. Hele vinteren har jeg forsøgt at skaffe mig et ekstra lag, så jeg havde lidt mere at slide på, inden jeg blev slidt ned. Det er faktisk lykkedes ganske godt, og til de interesserede kan jeg oplyse at en kombi af chokolade, junkfood og ingen motion, virer glimrende ;o)

Jeg må så hellere sørge for at der er rigeligt cola og kaffe i huset til på tirsdag.

Anne O'Manne sagde ...

Jamen den kombination har jeg også selv haft stor succes med.

Og man skal altså altid have rigeligt cola og kaffe i huset!