tirsdag den 13. marts 2007

Sådan mutti!

Moderen min er sej! Hun har lige ringet og sagt at hun dels har fundet mine krykker (min klodsethed taget i betragtning vurderede mine forældre på et tidligt tidspunkt at det godt kunne betale sig at investere i sådan nogle). Og så har hun også lige fundet morfin nok til at slå en lille hest ned. Fra hendes maveoperation før jul. Om hun ikke lige skal tage det med, når hun kommer med aftensmad til mig på torsdag?

Jo, det kan du bide dig selv i mavsen på at du skal!!! Wuhuu! Det skal nok blive en festlig recovery.

Er ikke så bange mere, nu hvor jeg er sikker på at jeg har drugs nok... min læge er herrenærig, så han giver mig højest sandsynlig kun et par panodiler... Men nu har jeg min pushermors leveringer i baghånden.

Ikke så bange mere...

4 kommentarer:

Zette sagde ...

Det er altid godt at ha sin egen medicinpusher. Jeg har en veninde, der er yderst fornuftig og altid leveringsdygtig i et par ganer, hvis der skulle blive behov - du siger bare til!

Miss Blue Eyes sagde ...

Cool! Så har jeg både en pusher IRL og på nettet... Dem kan man aldrig få for mange af..

Anne O'Manne sagde ...

Årh hvad. Del da lige med os andre, mand.

Miss Blue Eyes sagde ...

Bare kom herover, så holder vi en ordentlig morfin fest. I andre kan danse på borderne, så springer jeg buk med de lilla dværge (nej, ikke Prince!).