fredag den 16. marts 2007

Genudsendelser

Når det er sommerferie, når der er strejke eller når de bare ikke lige oplever nok til at finde på nye programmer, bliver vores tv oversvømmet med genudsendelser. Som de sidste par indlæg nok vidner om, er jeg lidt nede, sat ud af spillet, nogen har trykket på Miss Blue Eyes' stand-by knap.
Derfor tænkte jeg på at jeg ville bringe nogle genudsendelser. Ikke gamle indlæg fra denne blog, men fra min forrige blog, og fra en hjemmeside jeg havde en gang. I kan springe dem over, hvis I har læst dem før, eller nyde gensynets glæde (for selvfølgelig må der være tale om den slags positive følelser, når det er MINE indlæg der er tale om.... øhm... ja...noget ikk).

Så nu skal jeg bare udvælge nogle... Jeg vil vælge dem ud fra... Øhm... det ved jeg egentlig ikke. Måske bare dem, som jeg selv synes er sjove, gode, sigende, kaotiske eller på anden måde lige fanger mig.

Ingen kommentarer: