torsdag den 8. marts 2007

Pisse-lort

Røv og nøgler! (sikke mange bandeord, den unge frøken dog kan i dag!)

Jeg har lige fået en mail fra min vejleder. Han kan godt fortsætte som min vejleder, men jeg får kun 5 timers vejledning i resten af forløbet, i modsætning til de 16 timer jeg faktisk mangler. Hvis ikke det er ok, skal jeg finde en anden. Kan ikke rigtig finde ud af om det er ok. Jeg mener, jeg bor i den anden ende af landet, og vil derfor ikke komme over til ham mere end et par gange, men jeg bruger ham en del pr mail. Ved ikke lige hvordan vi gør det op. Kan ikke overskue at skulle have ny vejleder. Specielt fordi der faktisk ikke er nogen, i hele Danmark, der er oplagt til at vejlede mig, og ham jeg har nu, er valgt ud fra en helt speciel detalje.

Siger det lige igen:

Pisse-lort!

Må vist hellere lige sætte mig med en kop kaffe og tænke tingene igennem... Røv og nøgler...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Først bliver jeg nødt til at sige at mit Word verification er; Niceaz
LOL.. Det kan jeg så grine lidt over og sige; jow, de er sgu noget om snakken....

Sødeste Nina..
Det skal nok gå, d
Du er en cool chick, med tjek på tingene..!! (lød det overbevisende, for det var sgu meningen!!)
Om ikke andet, så har du din vejleder på mailen, og da du ikke ligefrem lider af gigt i fingrene, spammer du ham bare, hvis der er noget du mangler hjælp til..
Tænker på dig!
Knus Brainie

Christina sagde ...

hold da helt op!! det er sq da lidt tarveligt... tilbyder de kompensation på en eller anden måde for de tabte 11 timer, hvis du vælger din nuværende vejleder eller er du bare helt overladt til din egen skæbne? er uanset ret sikker på at du kommer til at træffe den rette beslutning!! tanker, miss m.

Miss Blue Eyes sagde ...

Ingen kompensation overhovedet. Århus Universitet er nogle spasserrøve.

Jeg ved godt at det nok skal gå alligevel. Det er jo ikke sådan at jeg bruger ham vildt meget, eller kun har én vejleder. Det er mere tanken om at man KUNNE få brug for ham, senere i processen, og så er han der ikke.

Tror egentlig jeg har taget en beslutning om at beholde ham, også selv om jeg så får mindre vejledning. Som sagt er jeg så privilegeret, at jeg rent faktisk har andre vejledere (omend de vejleder på andre dele af projektet), og hvis uheldet er ude, og jeg har brugt mine timer hos ham, så må jeg satse på at en af de andre kan hjælpe.

Anne O'Manne sagde ...

Ok, det er da rent ud sagt noget lort!
Jeg håber virkelig ikke, det kommer til at gå ud over dit projekt.

Det virker dog som om, du har tjek på det ;-)

Zette sagde ...

Ja, behold ham og tag dine 5 timer. Hvis du så har brug for et par timer mere, så siger han garanteret ikke nej. Mennesker vil i bund og grund gerne hjælpe. De har svært ved at være dumme svin - altså de fleste!