fredag den 23. marts 2007

Mangel på input

Tja... Som I måske har bemærket, er der ikke kommet mange selvstændige indlæg, her på det sidste.
Jeg oplever intet!!!! Jeg mangler i den grad input og brain erection!!! Jeg er stadig rimelig låst fast til sofaen og mine krykker, og savner at komme ud blandt mennesker. Venner og familie har været gode til at komme forbi, og Lækkerkæresten er her selvfølgelig en masse. Men det er altså virkelig kedeligt bare at ligge her!
Jeg forsøger at skrive noget speiciale, og det går også ok. Jeg sidder og arbejder med mit metodeafsnit, som forhåbentlig snart kan sendes til min vejleder. Jeg er også blevet kontaktet af en anden specialeskrivende, der spørger om jeg vil vejlede hende. Ikke officielt, for det kan jeg jo ikke så længe jeg ikke selv er færdig, men jeg er den i DK der ved mest om hendes projekt, så hun finder en officiel vejleder der kan hjælpe hende lidt, og så har jeg sagt ja til at vejlede hende uofficielt. Så får man også prøvet det, og tjener lidt penge.

2 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Det er da også frygteligt at være tvangsbundet til sit hjem.
Jeg håber, du snart er på benene igen. Hvor lang tid tager sådan noget?

Spændende med vejledertjansen :-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Jeg begynder at kunne gå lidt, og er så småt ved at lave hurtige turer ud. Hvilket vist også er nødvendigt, for det forventes vist at jeg dukker op på klinikken i morgen, og både deltager i diverse møder og har klienter.

Ja, det bliver lidt sjovt at vejlede. Hun er allerede vildt glad for de råd jeg har givet hende, og har fået skrevet en meget klarere problemformulering, ud fra vores snak. Så det er fedt at kunne hjælpe.