fredag den 16. marts 2007

Operation

Nå, jeg er kommet mig over de værste traumer efter operationen, og kan skrive lidt mere.

Jeg synes virkelig det var en led omgang. Jeg har jo efterhånden prøvet det nogle gange, så ved ca hvad der er i vente. Men den omgang i går; sådan har jeg ikke oplevet det før. De sagde at jeg var ordentlig bedøvet, men jeg lå og vrælede, mens to sygeplejersker holdt mig nede, så han kunne rumsterer rundt. Jeg kunne mærke rigtig meget! Han fjernede ting og sager derinde fra, mens jeg lå og tudede og forbandede ham langt væk (jeg fortalte ham på et tidspunkt, med meget truede stemme, at jeg havde sort bælte i karate og nu skulle han fandme gøre det ordentlig... han grinede bare...).

Nu ligger jeg herhjemme på sofaen. Har haft en ret hård naat, men snuppede nogle af min fars piller, fra da han blev opereret i rygen, og de slog mig helt ud. Jeg er stadig væk noget rundtosset af dem. Men har ingen smerter mere, så det er dejligt.

1 kommentar:

Anne O'Manne sagde ...

Onde, onde mennesker!
Det lyder virkelig ubehageligt!

Godt du har piller :-D