mandag den 2. april 2007

Mmm, har været skøn weekend

Det har været en skøn, men travl weekend, med en masse socialt.

Lørdag startede vi i Planteriget, hvor vi lige skulle købe en blomst til Moar. Men så var der en plante der var ved at dræbe min allergiske Lækkerkæreste. Han nøs og nøs og nøs og snottede og kunne ikke se og kunne ikke trække vejret og alt muligt. Fik ham fragtet væk derfra (dvs, satte mig ind på passagersædet og sagde at han skulle køre... retrospektivt set, ikke så overskudsagtigt og fair over for kæreste der var ved at dø), og ned til min forældre. Voldsomt meget kage, kaffe, gåtur, mad, larm, latter, gråd (fra niece og nevø) og snak senere var jeg helt træt. Min familie er meget støjende, meget dominerende og meget på! Skidesøde og alt det der, men også lidt trættende i mange timer ad gangen. (Note til selv: Overvej lige det der med at holde ferie sammen med dem!)
Så det var helt rart at køre mod København igen. Ind på Husum Torv hvor der var bryllupsfest. Meget uformelt og hyggeligt. Veninden har fundet sig en lækker mand med en skøn udstråling. Om han er sød ved jeg ikke, for han talte kun spansk, og det gør jeg ikke... Men mon ikk? Min venindes andre venner siger mig ikke det store, så vi endte i køkkenet (hvilket jo automatisk gjorde os til de mest hippe mennesker til festen, for alle ved at de hippe mennesker altid står i køkkenet) hvor vi sludrede med veninden.

Søndag skulle der skrives speciale...

Skulle bare først liiige ud og spise lidt brunch med rødderne... Og så skulle vi liiige ud og se på åbent hus i et nyt byggeri, hvor vi overvejer at flytte hen. Og så skulle vi liiige mødes med nogle af Lækkerkærestens venner og dertilhørende bedårende unge, på kirkegården til øl og solskinshygge på tæppet. Og så var kl pludselig blevet aftensmadstid, og vi erkendte at det eneste rigtige at gøre var, at hente sushi, leje film, købe slik, og bruge resten af aftenen på sofaen.

Ingen kommentarer: