torsdag den 8. marts 2007

Rask igen

Sikke en omgang. Der er virkelig rædselsfuldt at være syg på den måde. Jeg vil tusind gange hellere have halsbetændelse end at kaste op. Jeg har kaste-op-fobi. Jeg er overbevidst om at jeg skal dø, hver eneste gang!

Nå, men nu er jeg altså på højkant igen, og det samme er Lækkerkæresten. Stadig noget drænet for energi, men ellers i hopla. Jeg begynder at stresse lidt over at jeg ikke har fået skrevet det store på specialet, her på det sidste, så det kaster jeg mig over nu...

Min vejleder meddelte mig i øvrigt at han stoppede på universitetet fra d. 1. april. Så nu er jeg i gang med at undersøge om jeg kan beholde ham som vejleder, eller om jeg skal have en ny. Jeg vil virkelig meget nødig have en ny, så kryds lige fingre for mig.

5 kommentarer:

Zette sagde ...

Velkommen tilbage til de levendes verden - und Hals- und Beinbruch, som tyskerne siger - i forhold til din vejleder!

Miss Blue Eyes sagde ...

He he, tak... til begge dele :o)

Anonym sagde ...

Godt du er rask igen.
Følte mig dig. Tror også min sidste time er kommet hvis jeg skal kaste op :-(
Håber du kan beholde din vejleder.

Anne O'Manne sagde ...

Dejligt du er frisk igen.
Det er virkelig hårdt at have det sådan - det føles som om, man får tæsk indefra og ud.

Miss Blue Eyes sagde ...

Godt beskrevet! Det er lige præcis sådan jeg havde det.

Lækkerkærestens teori var at vi hver især havde slugt et lille monster som låog gav os bank indefra... Er ikke helt sikker på at det, rent medicinsk, er rigtigt, men det føltes godt nok sådan...