lørdag den 24. marts 2007

Katastrofen er indtruffet

Jeg er løbet tør for kaffe!

At ligge her og vente på at knæet bliver fino igen, er i sig selv temmelig ulideligt, kedeligt og faktisk helt af helvede til. Men når jeg ikke engang kan dulme mine aggressioner/frustrationer med mine daglige 5 liter kaffe, så er det da helt galt. Og selvfølgelig sker det på den eneste dag hvor Lækkerkæresten ikke kan redde mig.

Hvad gør jeg? Findes der en kiosk eller supermarked der bringer ud? Skal jeg selv vove turen ned af trappen og ud i virkeligheden (og så samtidig lige få chancen for at nyde foråret og solen)? Skal jeg bare blive liggende her, og vantrives.... Det kan da ikke passe!!!! Så hjælp mig dog, en eller anden!!!!


Min psykolog siger at jeg efterhånden er blevet meget bedre til det der med at bede om hjælp :o) NU siger hun dog at jeg skal arbejde lidt på at gøre det på en måde så folk rent faktisk har lyst til at hjælpe mig.

3 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Det er jo skrækkeligt! Fik du så nogensinde din kaffe?

Miss Blue Eyes sagde ...

Min søster kom til min redning... Og med sig havde hun cola, is, chips, slik, chokolade, Cosmo, Vogue og dvd'er... Ingen kaffe, men den skaffede Lækkerkæresten til mig her til morgen.

Jeg er nu igen, rolig, harmonisk og og velafbalanceret ;o)

Anne O'Manne sagde ...

Man kan da næsten heller ikke få en bedre helsepakke ;-)