lørdag den 17. marts 2007

Genudsendelse # 4

Daaaaanm....igen

Hvad sker der lige med mig og mandlige sangere, de her aftenener? I går aftes var det Robbie-drengen, der gav mig lidt hjertebanken og fugtige trusser (jo-jo, den er god nok...). I aften er det...

Wait for it!

Il Divo!

Noget så kikset/sært/pinlig/*indsæt selv nedsættende frase* som et opera-boyband... eller nowet... Fire gevaldig nydelige fyre, som synger opera. Men som altså også lige synger sødsuppe-pop-sange ala Mariah Carey og Celine Dion, med operastemmer.
Nu elsker jeg jo opera... og mænd... så måske er det ikke så mærkeligt at jeg kan mærke en vis fysisk reaktion, men disse fire fyre som lige nu brager frem på skærmen... puha, de er da dejlige.

Har det noget at gøre med at jeg mangler sex? Har det noget at gøre med at jeg har sovet to timer i nat, og ikke rigtig kan tænke lige mere? Eller er de der fire operasyngende mandlige Celine Dion-versioner bare sex-on-legs?!?!?!?!

Vi indsætter lige et billede...


Okay, jeg vil godt indrømme at de måske er lige lovligt pretty-boys-flødeboller.... men for pokker hvor kan de synge!!! Jeg bliver altså temmelig blød i knæene når en mand kan synge... eller spille et instrument. Måske fordi det er talenter jeg ikke rigtig selv besidder...

1 kommentar:

Anne O'Manne sagde ...

Nu har du jo lækkerkæresten, så jeg går ud fra, at der er frit valg på alle hylder for mig?!

Lidt (meget) flødebolleagtige er de altså, men nød lærer nøgen kvinde at få et crush på hvem som helst.