onsdag den 28. marts 2007

Nu i Nuuk

Altså ikke mig, vel! Men jeg har jo google analytics, så jeg kan se en masse data om alle jer der læser med. Jeg kan bl.a. se hvorfra i verden I kommer. Min søster på (i?) Grønland plejer altid at være en lille klat i Uumanaq (eller sådan noget...meget svære ord de har der), men nu er hun på kursus i Nuuk, så nu er klatten flyttet derned (Hej Søs, er det et godt kursus? Og ja, du må gerne kommenterer herinde). I denne uge har der også været besøg fra Brasilien, en masse forskellige steder i USA og Canada, Thailand, Indonesien, Kina, Australien og Indien. Og så selvfølgelig en masse i Danmark og resten af Europa.

Går ikke ud fra at alle de internationale læsere fatter særlig meget, så de kigger nok bare billeder. Men de skal da også lige have en hilsen med:

Hello and welcome! (sagt med meget engelsk accent... eller faktisk nok mest sagt med accent som de gamle Squash-reklamer med Finn & Jacob)

2 kommentarer:

Zette sagde ...

Lyder da lidt skægt med det der google analytics - kan jeg også få fat i det, og hvordan gør jeg lige det?
teknikmongolen Zette

Anne O'Manne sagde ...

Hahahaha... Jeg har også tænkt over, hvad folk i Tamil Nadu får ud af min blog.

Zette, det kan anbefales. Se her:
http://www.google.com/analytics/