tirsdag den 27. marts 2007

Tilbage på hospitalet

Så er det i dag jeg skal tilbage til gerningsstedet, Hvidovre Hospital, og ha' fjernet sting. Glæder mig til at komme ud - glæder mig ikke til at gense ham bødlen der torturerede mig sidst.
Mit ben har det egentlig lidt bedre. Jeg begynder at kunne gøre lidt mere og gå lidt længere. Jeg har besluttet at følge den taktik der siger, at jeg viser knæet at det er mig der bestemmer, og hvis jeg siger at det sagtens kan gå en tur i Netto, så er det muligt at det brokker sig, men i Netto, det skal vi fandengalemig! Jeg ved ikke om det er en særlig klog taktik, men jeg er lidt træt af det der knæ og alle dens neuroser, så nu sætter vi hårdt mod hårdt.

3 kommentarer:

Christina sagde ...

kære miss blue eyes.. ved heller ikke om det er en særlig klog taktik, eller det vil sige, det ved jeg faktisk godt at det ikke er, men nu vil jeg jo helst ikke fremstå som bedrevidende... nogle gange er sådan nogle knæ ikke modtagelige for magtkampe, de er grundlæggende svage og giver op, og så taber i begge... tror at den gode doktormand på hvidovre vil give mig ret... bare for at alliere mig med fjenden ;-)

men dejligt at det går bedre:-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Jeg er faktisk ikke i tvivl om at du har ret, men mener samtidig at det skal bruges for at blive bedre. Efter min tur på klinikken i går havde jeg ondt, men jeg kan mærke at det er blevet bedre i dag. Jeg tror at det har godt af at komme lidt ud og blive brugt - indenfor rimelighedens grænser, naturligvis. I øvrigt sætter det selv sine grænser, for jeg er faktisk rimelig afhængigt af det når jeg går, og på et tidspunkt virker det bare ikke mere, og så må jeg tilbage på sofaen. Men eg tror det er ok at tage det til grænsen... og så lige et par cm over :o)

I don't know... hvis den taktik er totalt tåbelig, mærker jeg det i aften :o)

Christina sagde ...

du sagde det selv ;-)