mandag den 12. marts 2007

Nu gider jeg snart ikke mere!

Jeg har godt nok været meget syg, den sidste måned! Synes hele tiden der har været noget. Dumt knæ, influenza, opkast...
Og nu har jeg så, for første gang i mit liv, fået høfeber! Hvad sker der lige med det??? Ned på apoteket efter nogle piller, og så har jeg ellers haft klienter og møder hele dagen, mens jeg har snottet, mine øjne har været røde og kløende og jeg har nyst konstant. Svært at tage sin psykolog seriøs, når hun er sådan, ikk?
Jeg har i øvrigt konstateret at det klogeste man kan gøre på en ny arbejdsplads er, at gøre sig gode venner med sekretærerne. De bestemmer ALT!!!!! Så det arbejder vi lige på...

3 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Det er desværre ikke kun godt med det der forår. Men jeg kan fortælle, at min pollenallergi blev kureret af graviditeten ;-p

Hvad sker der med den der sekretær?

Miss Blue Eyes sagde ...

Jamen altså, sekretæren er bare en skrankepave. Hvis hun kan lide dig kan alt lade sig gøre. HVis hun ikke kan lide dig... Ja, så må du godt nok væbne dig med tålmodighed...

Men hun er vist ved at bukke under for min uimodståelige charme ;o) Jeg har fået hende til at smile adskillige gange i dag!

Zette sagde ...

Ham jeg er gift med er elektriker og når han kommer i nye firmaer, så er det allervigtigste at gøre sig gode venner med receptionisten og over-køkkendamen. Men jeg tror du har ret blueeyes, at når man selv er i virksomheden, så er det sekretærerne, der skal fedtes for. Sådan er det vist også hos os. De ved alt og har direkte adgang til ledelsen!