onsdag den 28. marts 2007

My kind of hood

Inspireret af den kære Frøken (der har helt styr på sine prioriteter!), kom jeg i tanke om en episode der udspillede sig, da jeg flyttede ind i min lejlighed, for et lille år siden.
Jeg bor i en sidegade til Nørrebrogade, en hyggelig lille gade med alt det vigtigste indenfor kort afstand.
Da min mor første gang steg ud af bilen og tog gaden i besigtigelse var hendes ord; "Ih altså, det er lige dig der her. Der er både en Netto, en cafe og en SMIL-butik lige her! Hvor er her dejligt!"

Min mor kender mig for godt... This is my kind of hood!

5 kommentarer:

Christina sagde ...

altid godt at have i nærheden ;-)

Anonym sagde ...

hmmmmm .... vidste din mor så hvad en SMIL butik var? :)

Zette sagde ...

Det lyder som om du er hjemme - også uden for hoveddøren!

Frk. Maj sagde ...

Jeg må da også sige, at det jeg fik bevæget mig væk fra Nørrebrogade idag, og ind i Elmegade og til my old hood var det nu meget hyggeligt, men er nu så glad for Århus

Miss Blue Eyes sagde ...

Frøken: Jeps ;o)

Kenneth: Skræmmende nok - ja, det har min mor helt styr på :o)

Zette: Ja, men skal jo også gøre det til SIT hvis man skal trives :o) Det behøvede jeg så ikke her :D

Frk. Maj: Nørrebro er et pragtfuldt sted. Hvis man er til den slags ;o)