mandag den 23. april 2007

Aftenens vindueskiggeri

Når jeg sidder ved mit skrivebord, skal jeg bare lige dreje hovedet en anelse for at kigge ud af vinduet. Og når jeg kigger ud af vinduet kan jeg, qua beliggenheden af min lejlighed, glo lige over i nogle andre lejligheder. Ofte er der ikke så meget at se derovre. Den grå mus der skriver speciale (gætter jeg på). Den gamle mand der vasker op. Faderen der læser godnathistorie for sit barn. Men i dag falder mit blik tilfældigvis på lejligheden lige overfor, og jeg var ved at tabe telefonen jeg talte i.
Dér stod tre mænd i bar overkrop og malede på hver deres stige.

  1. Hvor maler de i bar overkrop?
  2. Hvor lang tid kan det tage at male et stk soveværelse str Nørrebro-lejlighed når man er tre om det?
  3. Hvor djævlen vælger de alle tre at stå på stiger samtidig?
  4. Er der egentlig tale om starten på en homoerotisk film?
Personligt bruger jeg (naturligvis) mest tid på at tænke over spørgsmål nr 4...

4 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Det må være nr 4.
Om lidt kommer pizzabuddet, som tilfældigvis har glemt at tage bælte på, så ups... hans bukser glider af.
Sådan kan det jo gå.

Stine sagde ...

Hvor er I bare skægge ;)

Her i Aalborg hvor jeg bor kan vi fra vores karnap se genboens 2 fede katter der ynder at sidde i vinduet. Fra den rette vinkel minder de om sære hunde!

Stine sagde ...

katter=katte

Miss Blue Eyes sagde ...

Anne din røver! Har du også set den film? Faktisk tror jeg at jeg havde ret i nr 4... Lige pludselig var de i hvert fald væk... forestille mig at de lå på gulvet, for det kunne jeg ikke se.


Den kedelige version er at de har sat sig ind i stuen og drikke øl.