tirsdag den 24. april 2007

Øv, hvor jeg hader

Denne her pms-følelse. Den følelse som gør at alt går en på. I nat gik det mig på at Lækkerkæresten ikke var vågen, så han kunne skrive søde beskeder til mig. Da jeg fik fri og ringede til ham kl 7, gik det mig på at han var træt og kort fra hovedet i telefonen. Da jeg vågnede gik det mig på at der ikke lå et ton søde beskeder fra ham. Nu går det mig på at jeg har det sådan her, fordi jeg jo udemærket ved at det er dybt urimeligt og jeg er mega nærtagende. Nogen der vil have lidt overskydende pms? Jeg har rigeligt...

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Giv mig det glatte lag, jeg er vant til det. Lad det gå ud over mig og kys din mand :-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Stort af dig Kontorchef. Det vil Lækkerkæresten helt sikkert værdsætte. MEN DET GÅR MIG OGSÅ PÅ AT HAN IKKE ER HAN IKKE ER HER!!!!!! Han er på, noget så latterligt som, arbejde... Hvad kan man ligesom bruge det til, når han skulle være her og forgude mig og elske mig og masserer mig og tilbede mig?

Anne O'Manne sagde ...

Åh, hvor jeg føler med dig. Selv om man ved, at pms er årsagen, føles vreden og ked-af-det-heden altså ikke spor nemmere...

Jeg håber, der venter dig tonsvis af massage og forgudelse senere i dag!

Jeg er også selv ramt og har den værste omgang tude-pms i 100 år.

Frk. Maj sagde ...

Jeg håber virkelig det snart går over... Jeg frygter min pms rammer mig når jeg render rundt i Roms gader med min kære mor... (håber hun bliver forskånet, for man kan da overhovedet ikke tale fornuft til mig i den tilstand).

Anonym sagde ...

puuuuh hvor er jeg dog glad for at jeg ikke har prøvet det der PMS!

Det lyder ikke rart, det lydder faktisk værre end LSD, EXTAZY, SPEED og alle de andre til sammen!

Nu er det vel ikke sådan, at det er noget som de går og hælder i drinksne rundt omfring på barene, på samme måde som med alt muligt andet?

ja for så er det sgu slut for mit vedkommend med at gå på bar elle disco eller noget!

Spunky

Miss Blue Eyes sagde ...

Anne: Tak... Og i lige måde. Din lyder også som en slem omgang. Der bliver ikke megen tilbedelse for mig i aften, for jeg skal igen på nattevagt, og Lækkermåsen er ude og spise med nogle venner.

Frk. Maj: Jeg håber Rom og din mor går forbi. Og heldig dig, for at skulle derned!

Spunky: Du skulle bare vide!!! Hvis det kom i pilleform ville det være det værste stof i verden. Date-rape gå hjem! Tag jer i agt, derude!!!