onsdag den 11. april 2007

Effektivitet!

Slap af, jeg er effektiv i dag. Jeg har lige fået skrevet adskillige sider (hvilket er ret meget på et par timer... i hvert fald for mig!) på specialet. Fundet tre jobs jeg gerne vil have, men ikke er kvalificeret til endnu. Ryddet op i min kommode og smidt endnu mere tøj ud (det begynder et gribe om sig, det her, og der er ingen tvivl om at jeg ikke har en trævl at tage på om få dage)! Lagt selvbruner. Skiftet bundlaget i Pacmans terrarie, og har i den forbindelse haft den lille fyr ude :o) Han er nu så sød.

Er der andet jeg lige skal gøre, eller skal jeg bare tage ud i solen og nyde livet lidt (I behøver egentlig ikke svare, det var et retorisk spørgsmål)?

3 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Du har virkelig gjort dig fortjent til solen ;-)

Anonym sagde ...

Solen, ja solen.
Her hvor jeg er skinner den utroligt nu. Det er da synd at være inde nu. Foråret og den første sol er helt specielt.

Christina sagde ...

jeg har vist allerede sagt at du skulle forsøge at trappe ud af det der ritalin missy... det er ikke sundt for dig ;-) ... kan du ikke få et par fregner for mig også??