lørdag den 7. april 2007

Roskilde Festival!!!



Jeg skal på Roskilde i år! Jeg har, for en del år siden, været der, og kunne slet ikke få mig selv til at sætte mine små prinsessefødder i alt det klamme tissemudder, hvilket resulterede i en lidt stille og indskrænket festival. Dette informerede jeg Lækkerkæresten om, da han spurgte om jeg ville med.
Men nu får jeg VIP adgang med medarbejder camping, gratis mad og øl og rigtige bade. Så nu gider jeg godt :-D Jeg skal være scenevagt, så alle jer rødder; I kan godt slappe af, ellers kommer Miss Blue Eyes og skælder jer ud..... eller giver jer vand... så pas bare på!

Glæder mig usigeligt meget til Mika, så håber virkelig ikke jeg skal arbejde der.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med Roskilde, Miss.Jeg har aldrig været der. Har spillet en del gange på Skanderborg og et par andre festivaler, men aldrig Roskilde, heller ikke som gæst.Ha en god påske lørdag.
Scenevagt. OK det lyder ret godt. Husk ørepropper.

Christina sagde ...

århhh... har ikke været på roskilde siden midt-halfemserne (da jeg holdt op med at have medarbejder-camping og back-stage pass...) lidt misundelig... :-)