fredag den 13. april 2007

Veltilfreds

Efter en dag med sol, shopping, øl, hyggesludder med Jappe, verdens dårligste burger, verdens bedste brownie, en masse kaffe og et par timers sludder med søster på Grønland, sidder jeg træt og veltilfreds i sofaen. Lige så snart vaskemaskinen har brummet færdigt og tøjet er hængt op, skal jeg i seng. Jeg skal røvertidligt op i morgen (hvilket betyder kl 5.45) og bør vist oven i købet være lidt frisk også. Hvilket er temmelig meget at forlange af en der plejer at sove til kl 9 og så først være frisk kl 12, efter mange kopper kaffe!
Savner allerede ham Lækkermåsen, og ved at det ikke bliver bedre når jeg ligger alene inde i sengen. Har jeg nævnt at jeg er temmelig pladderforelsket i ham?

1 kommentar:

Anne O'Manne sagde ...

På trods af den dårlige burger lyder det som en rigtig dejlig dag!
Jeg håber, du snart har din lækker mås tilbage :-)