fredag den 27. april 2007

Travlhed, shopping og pakning

Okay, jeg er kommet mig lidt oven på gårsdagens tyveri. Er stadig edderrasende og bitter, men erkender at der er sket værre ting, både i mit liv, og verden generelt. Ergo, lader vi det ligge (med mindre jeg støder på ham fisen der stjal den - for jow-jow, jeg så ham skam... OG jagtede ham et godt stykke ned af Strøget, mens jeg råbte og skreg de værste gloser), og kommer videre i vores liv.
Nå, i dag har jeg faktisk lidt travlt. Skal ha' skrevet et par timer, sendt ansøgninger afsted, ind til byen, i Magasin, som jo har voldsomt meget udsalg, mødes med M og drikke en øl og så hjem og pakke til den næste uge.

I morgen tidlig tager jeg i sommerhus. Lækkermåsen tager med derop her i weekenden, og efterlader mig så alene deroppe, når han tager hjem på søndag. Det er så meningen at jeg skal skrive 40-50 sider på specialet (hahahahahahahahahahahaha...åh altså... DET var sjovt!) mens jeg tuller rundt alene i en lille hytte ved havet. Intet internet, intet tv, ingen radio. Bliver sikkert rimelig tosset og sidder nok og bygger giraffer af små sten og grene, når Lækkerkæresten henter mig i næste weekend.
Glæder mig faktisk ret meget. Til roen og tiden til fordybelse. Til at få gjort et ordentlig indhug i den der opgave, så jeg snart kan blive færdig. Men også til at være i sommerlandet lige i den uge hvor det bliver så skønt vejr.

8 kommentarer:

Stine sagde ...

Det er da en perfket uge du har valgt at forlade civilisationen og skrive opgave. Mon ikke der bliver tid til at nyde sommervejret også... God fornøjelse!

Christina sagde ...

årh... det var da en fantastisk plan...!!! omend jeg er ret sikker på at du bliver savnet et par gange i løbet af den kommende uge!! rigtig god fornøjelse og god energi herfra!!...

(der er ikke en ekstra seng..
vel?? min opgave kunne absolut godt bruge den slags fremelskelse;-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Stine: Jep og tak :-D

Frøken M: Ha ha, der er faktisk plads til et par stykker deroppe. Men så går hele ideen jo af det hele. HVis du kom med derop, ville vi jo ende med at sidde og kaffere, sukke over tasker og diskutere kommende indlæg til bloggen ;o) Og så ville vi slet ikke få tid til at skrive opgaver :o)

Christina sagde ...

du har desværre nok ret... men det kunne nu have været hyggeligt!!!

hav en fantastisk tur!!

Miss Blue Eyes sagde ...

Bestemt det ku! Skal vi ikke sige at vi fejre de godt overståede opgaver med en sådan tur?

Christina sagde ...

jeg er på :-)

(kan godt lide det, når du siger overstået)

Miss Blue Eyes sagde ...

Ja ord som "færdig", "overstået", "bestået" og "13" (ja-ja, man skal jo være optimistisk) klinger også sødt i mine øre :o)

Anne O'Manne sagde ...

Jeg har på ingen måde svært ved at overskue, at du tager væk så længe til et sted uden netforbindelse :-O

Men det virker nu som en rigtig god ide. Jeg håber du får skrevet en masse - og får nydt en masse sol og det der ;-)

Skynd dig tilbage!