fredag den 20. april 2007

Ups... I did it again

Okay, det startede med et par uskyldige kommentare her. Og så fik jeg blod på tanden og skulle lige se hvilke gode gaver man kunne få med, når man bestilte blade. Og... tja... nu har jeg så bestilt to blade, med hver en lækker parfume. Jow-jow, vi snakker skam hende der ikke har nogle penge overhovedet, men som nok alligevel finde lidt småmønter på bunden af pungen. Og som forsvar må jeg sige at det faktisk er to parfumer som længe har stået på ønskelisten...

8 kommentarer:

Christina sagde ...

hehe... den er jeg også faldet for... er dog kommet til at gå bevidst efter éen bestemt parfume, hvilket har resulteret i 3 forskellige udgaver af stella mccartney's stella på min badeværelseshylde (men den er altså også god!)

Miss Blue Eyes sagde ...

Ha ha ha, ja for mit vedkommende er det Armani Mania og Red Delicious.

Man skal bare huske at afbestille de der blade igen!

Stine sagde ...

Min ene parfume døde i toilettasken på vej på skiferie (trods flere ture i vaskemaskinen er min toilettaske stadig særdeles velduftende!) Hvilke blade har de dufter du omtaler?, har længe gerne villet prøve Armani Mania...

Miss Blue Eyes sagde ...

Armani Mania er for lækker! Jeg føler mig i hvert fald altid topsexet når jeg har den på.
Jeg mener at bladet hedder Designliving... Hos Aller. Og der fik jeg så lige afsløret at jeg udelukkende tog det tilbud for parfumen, og ikke for bladet, som jeg overhovedet ikke kender :o)

Stine sagde ...

Jeg må lige ind og lure. Tak :)

Stine sagde ...

Hvis det kan trøste dig faldt jeg i og modtager nu Design Living til juli ;) Og en parfume!

Miss Blue Eyes sagde ...

Ha ha ha, godt at høre at du var lige så svag som mig... eller lige så klog ata benytte sig at det gode tilbud! Det lyder bedre, ikk? ;o)

Stine sagde ...

Jeg kan helt klart bedst lide din sidste formulering. Og jeg var vel nødt til det når en halvfyldt parfume valgte at lække i min toilettaske (i øvrigt en jeg har bestilt på samme måde som denne ;)), ikke?