fredag den 20. april 2007

Århus - here I come!

Efter adskillige mennesker har hevet mig i ørerne for at komme over (både bedsteveninden Blondie og Hr. Vejleder som jeg vist ikke har set siden januar) er der nu planlagt tur til Smilets by. Det bliver først om en måneds tid, men der er også meget der skal nåes inden da. Der er specialeafsnit der skal skrives, drinks der skal drikkes, Lækkerkærester der skal elskes, sommerhuse der skal besøges, melodi grand prix-fester der skal afholdes og en masse andet. Men nu er turen i hvert fald skrevet ind i den temmelig booket kalender. Så I kan godt begynde at gøre jer klar, derovre i Århus!

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

God tur til Århus. Håber de kan holde til jer :-) God weekend

Miss Blue Eyes sagde ...

Kære Kontorchef. Selv om du utvivlsomt mener at jeg er en smule royal, behøver du dog ikke tiltale mig i flertal (jeg undlader fuldstændig at overveje hvorvidt det var min størrelse du hentydede til!!!). Det er vist kun mig der skal afsted...

Anonym sagde ...

God tur til DIG :-)
Babapapaur helt ærligt !

Miss Blue Eyes sagde ...

Tttsss... I mænd har da heller ingen smag. Et Babapapa-ur kunne da være... øhm... kitch!

Anne O'Manne sagde ...

Orv!!! Århus kan næsten ikke vente! Århus ville ønske, du var her allerede!
Jeg bliver din officielle velkomstkomité! Jeg tror faktisk, jeg vil begynde at stå klar med det samme! Jeg skal også lige have lavet banner og badges og så'n...

Miss Blue Eyes sagde ...

Hurra!!! En velkomstkomité! Det var lige det jeg håbede på!!!

Anonym sagde ...

vil også møde dig..... tror vi er mange her fra nettet der kunne tænke sig et møde/powerworkshop med frisk og frejdig blue eyes psyk. fra CPH.. :-)

Så hvis der var fri deltagelse tror jeg faktisk at du kunne forvente noget af en fanclub....
Så hvis Anne er interesseret så kan jeg omgående sætte et par skoleklasser til at fabrikerer mega banner og badges og så´n...
:-))
Ps. var i Århus i torsdags .... anbefaler at du evt er lidt forberedt på en smule blæst...