lørdag den 7. april 2007

Ladt op

Efter et døgns tid i sommerhus er man ladt op. Der er så skønt deroppe, og man føler at hele verden bare er sat på stand-by, når man er der.
Jeg har besluttet at jeg, når det bliver lidt varmere, vil tage derop alene en uges tid, og skrive lidt. Der er ingenting. Det er primitivt og råt. Og fuldstændig stille. Perfekt skriveplads :o)

Min svigerfamilie er simpelthen bare så sød, og jo bedre jeg lærer dem at kende, jo bedre kan jeg lide dem. Jeg fik et nyt fjernsyn af min svigermor. Det var et hun havde fået, og de skulle ikke bruge det, så om jeg ikke ville ha' det? Øhm, så skidt da! Så nu står der en stor, fin klods derinde, i stedet for den grimme lille klods :o)

1 kommentar:

Anne O'Manne sagde ...

Dejligt med sådan et skud energi.

Jeg synes, det virker som en rigtig god ide, det der med at du tager alene afsted for at skrive. Jeg tror, du vil bliver overrasket over, hvor meget du når.

Uh, en god svigerfamilie... Så bliver det næsten ikke bedre!