mandag den 2. april 2007

Mit forårssoundtrack

Når solen skinner, og man går rundt udendørs og nyder den, må der musik til. Jeg går ingen steder uden min elskede iPod, og lige nu er mit forårssoundtrack det her:

  • Kolla Kolla - The Ark (Totalt glad-i-hovedet svensk popmusik)
  • Sodashop - Jay Brannan (Et af de fede numre fra Shortbus)
  • 10.000 nights of tunder - Alphabeat (Glad pop)
  • He lives in you - Lion King (Dejlige London-minder og skøn Afrikasang)
  • Love to hate you - Erasure (Kan slet ikke stå stille til så fed disko!)
  • Language - Scott Matthew (Fantastisk sang... kan ikke beskrives)
  • Shine - Take That (En af de bedste sange de har lavet)
  • Præsident i USA - Thomas Buttenschøn (Kan bare ikke være i dårlig humør når jeg hører ham)
  • Langebro - Mark Linn (Fra musicalen Gasolin... Dejlig sang der lige har fået lidt ekstra...)
  • The Bug - Dire Straits (Glad musik som kun gør en forårsdag bedre - specielt når den er sunget af min dejlige kæreste)

1 kommentar:

Frk. Maj sagde ...

Enig! Musik skal der til... Hørte selv lige noget Depeche Mode i radion og måtte straks i iTunes store og bruge nogle penge...