torsdag den 19. april 2007

Så starter det!

Hver gang jeg skal flytte (og jeg har ved gud flyttet en del gange!) går jeg amok med at købe nye ting. Jeg troede at jeg kunne trække den lidt endnu, for når først det starter er det ikke sådan at stoppe. Men på grunde af hende her, så jeg denne smukke lampe. Jeg synes bare den er så fin, så nu har jeg bestilt 3 nr af Boligliv og får lampen med for 199,- kr. Jeg håber at Lækkerkæresten kan lide den... Ellers må jeg bare vise, en gang for alle, at han ikke har noget at skulle ha' sagt, når det drejer sig om indretning. Hvilket han temmelig sikkert ikke er helt enig i!

12 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Jeg synes ikke, at en lampe skal skabe ballade mellem dig og lækkerkæresten. Så for at støtte jeres forhold, ofrer jeg mig gerne og overtager lampen fra dig.

Nej, du skal ikke takke mig. Jeg er bare utroligt givende af natur :-p

Stine sagde ...

Lampen er fin og jeg fandt tilbuddet på Egmonts side (det står ikke på bliglivs egen hjemmeside...) men der står at man skal vælge mellem gul, grøn eller blå. jeg ville egentlig helst have den i hvid. Hvad har du bestilt? (Hvis man må være så fri at spørge;))

Miss Blue Eyes sagde ...

Anne: Sørme pænt af dig, sådan at redde vores forhold ;o) Men det bliver nu ikke nødvendigt, for han synes også den er fin :-D

Stine: Bugger... det stod der ikke da jeg skulle vælge. Jeg fandt den på boligliv's side. Abonnement -> I Danmark -> så kunne man vælge... Men der stod ikke noget med farver, og jeg vil satme håbe de sender den i hvid. Ellers ryger den til Anne ;o)

Stine sagde ...

Nu fandt jeg den så også på boliglivs hjemmeside, og der kan man ganske rigtigt ikke vælge farve. Men eftersom Normanns hjemmeside siger den er hvid er den vel hvid. Nu er spørgsmålet om jeg skal springe ud i det eller afvente om du får en hvid lampe ;)

Miss Blue Eyes sagde ...

Hmm... ja, det er spørgsmålet :o) Jeg syntes du skal kaste dig ud i det, sammen med mig. Så kan vi bombarderer Anne med gule lamper, hvis det går galt ;o)

Stine sagde ...

Haha - jeg er meget fristet må jeg tilstå (skidt med en stille efternmiddag på arbejdet!) Tror dog hellere jeg må høre hr. kæreste hvad han synes om den. Og så er jeg i tænkeboks ang. støv. Jeg er støvallergiker, og tror godt den kunne være pænt træls at støve af...!

Miss Blue Eyes sagde ...

Nej-nej Stine! Kæresten elsker den (ligesom min... okay, det er en overdrivelse... han sagde bare den var fin) og støvet... øhm... når den er blevet støvet sender du den til Anne!!!

Stine sagde ...

Hahaha - hvor du lokker ;)

Jeg tror stadig jeg lige venter til jeg er hjemme i lejligheden. Har nogle lamper jeg gerne vil have udskiftet og da jeg sidste bestilte Bo Bedre sammen med Jakob Jensen alarmur syntes han det var en fin idé.

Miss Blue Eyes sagde ...

Det er faktisk skide farligt, når de laver den der med en gave med, ikk? For man bliver helt grebet og så kommer man til at bestille både ting og blade som man egentlig ikke vil have (Det er selvfølgelig slet ikke tilfældet med denne lampe!). Jeg bestilte engang et haveblad for at få en eller anden haveskovl fra fiskars. Og et madblad for at få noget julepynt. Jeg er for nem...

Stine sagde ...

Jeg har også en lang liste bag mig. Parfumer, taske, pakke med creme og skintonic, etc. Jeg er også for nem. Det eneste der trøster mig er, at jeg som oftest bestiller blade jeg alligevel gerne vil købe og ting jeg alligevel kunne finde ud af at købe. Jeg håber den hvide lampe snart kommer til dig - og mig hvis jeg endnu engang falder i ;)

Anne O'Manne sagde ...

En gul lampe kan vel males - og en støvet lampe matcher bare resten af mit hjem. Så I sender bare.
Adresse er:

Anne
Århus nr 107

Stine sagde ...

Anne O'Manne: Du har en pointe der. Jeg tænker lige lidt videre :)