søndag den 15. april 2007

Sol, rødvin & TP

I går havde jeg en morgenvagt på hotellet, bare for at blive helt sikker i det der check-in og check-out. Jeg skal nemlig have min første vagt alene på mandag. Nå, efter nogle timer med en sød kollega, tumlede jeg ud i solen, og begyndte at gå hjem mod computeren og specialet. Og så tænkte jeg; "Fandme nej!", greb telefonen og ringede til Moar. Få sekunder efter var jeg på vej sydpå, mod frokost i solen, shopping og sludder. Hyggeligt!
Aftenen blev brugt med Brormand, svigerinden, niecen og forældrene. Menuen stod på grillmad, og rødvinen flød i stride strømme. Vi var småberuset da vi hev TP frem, og gevaldig pløret da vi mange timer efter, pakkede det væk igen. Det var pigerne mod drengen og vi fik, i første spil, smæk! Moar insisterede på at svare Thorkild til alle spørgsmål, Svigerinden på at svare Morten Frost, og jeg holdt på Katmandu. Oftest var alle tre forkerte. Men så blev drengene arrogante, og det kunne vi ikke ha. Så vi begyndte at svare enstemigt og smaskede dem! Ha!!! Jeg er ikke nogen god taber...
Jeg kunne ikke overskue at tage hjem, så sov hos de gamle, og er blevet vækket med kaffe og nybagte boller. Om et par timer tager vi alle sammen ind og ser lejligheden. Glæder mig til at vise den frem, men er lidt ked af at Lækkerkæresten ikke er kommet hjem, og er med.

4 kommentarer:

Christina sagde ...

lyder som om du har haft en misundelsesværdig dag og aften... dejligt at høre :-)

håber at du gør det lige så godt i dag... hav en god èn!

Anne O'Manne sagde ...

Sikke nogle dejlige dage du har dig for tiden :-)
Det er meget velfortjent!

Anonym sagde ...

Ihh hvor jeg dog misunder dig, og savner hyggeaftener med familien og TP!! Jeg har været på job hele weekenden. Har lige været ude ved hundene og tabte min vagtmobil i sneen, Ha -skulle have ladet den ligge derude, så var jeg sikker på en god nattesøvn....
Skulle hilse fra din kommende niece som vælger at sparke lige mens jeg skriver til dig:-)

Anonym sagde ...

Sådanne nogle dage er guld værd.