mandag den 9. april 2007

Stor beslutning!

Okay... Vi har taget en stor beslutning, og I er de første der hører den.

Vi var ude og se på noget nybyggeri i går, og forelskede os lidt i det. Så nu har vi skrevet under på reservationspapirerne, og reserveret en lejlighed. Den er på 93 m2 og ligger på toppen. Der er fed udsigt fra altanen og området ser ud til at blive rigtig godt. Den står klar til august, så der skal jeg flytte sammen med Lækkerkæresten.

Puha, det bliver spændende. Vi er først 100% sikre på at vi får den, når de modtager reservationspapirerne, så vi håber der ikke er andre der lægger billet ind på lige præcis den lejlighed inden da. Kryds lige fingre!!!

Den beslutning passer lige til mine smukke røde sko...
Fordi det er en smuk, dejlig beslutning der giver en god følelse helt ned i maven, og som jeg stolt viser frem ved hver given lejlighed.


Nå ja, påsken har i øvrigt været dejligt, med masser af familiebesøg, mad, chokolade, en tur på Bakken og lidt kvalitetstid med Lækkermåsen.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg krydser fingre alt det jeg kan, du gamle :-)
Det vil da være dejligt for jer hvis det går godt.
Åhh smukke røde sko ... Nu får jeg billeder ..
God du havde en god påske.

Christina sagde ...

fantastisk!! al mulig held og lykke (og hvad ellers man behøver i en sådan situation:-)) herfra århus... :-D

Miss Blue Eyes sagde ...

Tak for det. Jeg er glad og spændt og synes faktisk at tiden går alt for langsomt nu. Beslutningen er taget, lejligheden er fundet, så vil man gerne flytte :o)

Anonym sagde ...

Det er da virkelig super! Tillykke!

Zette sagde ...

Tillykke, tillykke. Det er fedt med nybyggeri - flyttede selv i sådan et hus for knap 3 år siden. Kan I så også selv vælge en del af indretningen?
Godt det føles godt i maven - så er det lige, som det skal være.

Anne O'Manne sagde ...

Iiih, tillykke! Hvor er det dog bare helt fantastisk dejligt!

Jeg kan godt forstå, du er utålmodig.
Glæder mig til at høre mere.