tirsdag den 17. april 2007

Nightowl

Min første nattevagt alene er i fuld gang. Jeg er snart halvvejs og keder mig bravt. Begynder at blive lidt træt, så er glad for at jeg om lidt skal i gang med den store omgang. Det tager ca en time, og så vågner jeg forhåbentlig lidt.
Der sker godt nok ikke meget en mandag aften. Har lige brugt ca 20 min på at forklare en fuld grønlænder at jeg ikke skulle drikke øl sammen med ham, og at jeg ikke ville med op og se hans værelse. En smule irriterende type.

Ellers har jeg siddet og fiflet lidt med en ansøgning til et job jeg vil søge. Ved sq ikke rigtig om den bliver god. Jeg har hidtil kun skrevet ansøgninger til jobs der er noget mere mainstream. Har aldrig skrevet en ansøgning til en akademisk stilling, men det må jeg vist hellere lærer lidt hurtigt.

Ingen kommentarer: