torsdag den 19. april 2007

Arbejdsfordeling i hjemmet

Sådan en har de fleste der bor sammen. Og vi har også haft snakket om det, nu hvor vi har taget beslutningen. Der er nogle ting jeg elsker at lave (mad), noget jeg godt kan leve med (vaske op og vaske tøj) og noget jeg hader (gøre rent). Sådan har Lækkerkæresten det også, og vi har nu lavet følgende fordeling:
Vi laver begge mad
Jeg sætter i opvaksemaskinen - han vasker tøj
Han gør rent - jeg giver blowjobs

Vi er begge ret tilfredse med den fordeling!!! Jeg har nævnt for ham, at jeg faktisk elsker at give blowjobs, men han mener at det er en fair fordeling, og så klapper jeg vist bare i ;o)

Kæft, vi har et fedt forhold!

8 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Hahahaha... fantastisk!

Marianne sagde ...

God fordeling ;-)

Anonym sagde ...

Den tror jeg godt jeg kan bruge..;-)

Christina sagde ...

absolut en fornuftig fordeling ;-)

Christina sagde ...

kører din blog stadig på vintertid??

(klokken er nu 22.51)

Miss Blue Eyes sagde ...

Hey Frøken... u er sq da også så klog... skal man virkelig selv ordne det (og i så fald, how the dælen do I do that?)?

Miss Blue Eyes sagde ...

sådan... Tak for påmindelsen, Frøken... Nu går uret rigtigt ;o)

Christina sagde ...

any time :-)