tirsdag den 10. april 2007

Rimelig besværligt...

at have en kæreste med selvstændige meninger og en ide om at han har noget at skulle ha sagt i forholdet...
Jeg elsker ham uendelig højt, og glæder mig sygelig meget til at flytte samme med ham. MEN!!! Han har fundet ud af at der ikke hører et kælder- eller loftrum til lejligheden. Derfor mener han, at jeg enten må smide en masse af mine ting ud eller undvære mit walk-in closet (uh! Det har jeg glemt at skrive!!! Der er walk-in closet i lejligheden!!!), så det kan blive depotrum.

Okay, hvor hårdt har han lige slået hovedet????

For det første er det jo grænsende til blasfemi, at lave noget som helst andet end walk-in closet i det rum. Lejligheden er jo bygget at der skal være walk-in closet dér (at de på plantegningen kalder det depotrum er bare en fejl).
For det andet skal jeg overhovedet ikke smide mine ting ud! HAN skal bare lære at leve med meget mindre tøj, og så kan jeg putte alle mine ting ind i skabene (sådan er der nemlig nogle stykker af), og så kan MIT tøj og MINE sko være i MIT walk-in closet, mens hans tøj og sko kan være i det ene af skabene.

Tadaa! Hvorfor tænker han overhovedet, når jeg allerede har udtænkt det hele?

Nogle gange kan jeg godt blive lidt bange for at han når at blive træt af mig inden vi når at flytte sammen...

6 kommentarer:

Christina sagde ...

min lillebrors kæreste fik en genial idé, på et tidspunkt hvor de manglede skabsplads, måske du skulle prøve at indføre den??

...når man købte et nyt stykke tøj, skulle man smide et gammelt stykke tøj ud... og det behøvede ikke at være ens eget... min lillebror faldt dog umiddelbart ikke for idéen, tror han meget hurtigt kunne se sig selv uden en trevl at tage på ;-)

min dejlige svigerinde fik dog mange point her hos mig for forsøget :-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Det er fandme meget meget smart!!! Jeg elsker lige din svigerinde lidt for den ide... Formidles straks videre til Lækkerbux...

Zette sagde ...

tsk, tsk. Jeg har sagt det før, missblueeyes: Du er en ond kvinde!
Stakkels lækkerkæreste. Jeg er på hans parti! og dog:
Alternativ kan I vel leje en garage til depot-lortet? Pardon my french... Jeg mener depot-ting er som oftest noget man ikke nænner at smide ud, men som man aldrig bruger. Men det gælder måske også missblueeyes' tøj? :-)

Anonym sagde ...

Bare der bliver plads til hans store højtalere :-)og fodbold pokaler.

Anonym sagde ...

Først tillykke med lejligheden...!! Det er jo fantastisk.

Det er fandme ikke pænt Miss Blue..selv når dit teritorium blier udfordret lyder du bare totalt overskuds lykkelig...aarggh..(og ja, jeg er bare misundelig, på både kæreste, lejlighed og walk in)

Anonym sagde ...

Jeg tror han har sin egen skjulte agenda. Han vil i virkeligheden bare have den walk-in helt for sig selv: "nææ nej søde ven, det er jo bare depotet - lad eeeeendelig mig bære de ting derind".og senere: "jo jo - det gør ikke noget, jeg kan sagtens bare have min tøj i depotet, jeg bruger det jo alligevel ikke. Så er der jo også sååå meget mere plads til dig tøj i skabet, ik' søde"