fredag den 13. april 2007

Øv altså

Hvor jeg hader at have mine elskede mindstesøster i røret, grædende. Hvis hun ikke snart frivilligt forlader den spasser, kidnapper jeg hende sq og hjernevasker hende ligesom de gør med folk i sekter... Hvorfor er det egentlig ikke et standardfag på psykologi? Hjernevask... Tror man tit kunne have brug for det...
Nå, tilbage til søs. Det gør så ulideligt ondt at opleve hende så ked af det, og bare slet ikke kunne gøre noget. Synes hun er meget langt væk. Helt i Jydens land. Og Jydens land behandler hende ikke pænt (jyden gør i hvert fald ikke!)!!! Fy!!! Mind venligst den mand om, at Miss Blue Eyes sparker et mean cirkelspark!

3 kommentarer:

Christina sagde ...

æv... det må være svært at være så langt væk, når man ved at der er behov for en... dumme mænd er bare nogen gange, desværre, ret svære at slippe af med... (taler af bitter erfaring...)

jeg håber at lillesøster snart får set lyset, ikke mindst så du ikke får behov for at praktisere det der cirkelspark (det er vist noget med at selvtægt ikke er lovligt??)

Miss Blue Eyes sagde ...

Når det handler om beskyttelse af min lillesøster er alt lovligt. Punktum!

Og ja, dumme mænd er svære at slippe af med. Men problemet er vist at hun efterhånden er så knækket, at hun ikke tror hun fortjener bedre... Og dét er sørgeligt!

Zette sagde ...

Hun skal nok rejse sig igen din søster! Det er jeg sikker på. Og indtil da, kan du ikke gøre andet end at lægge øre til og holde af - og så afreagere her på bloggen altså!
Støt hende. Jeg tror på hun, hun kan forlade ham på et tidspunkt. Mig tog det 10 år, men det lykkes! og hold kæft, hvor var det fedt, da det gjorde!