onsdag den 11. april 2007

Har man lige verdens dejligste kæreste

Når han, her til morgen, efter jeg havde leveret min nøje planlagte slagstale, sagde: "Det er okay, skat. Du må gerne få dit walk-in closet. Vi finder ud af det med resten af rodet. Så længe vi er sammen, kan vi alt!"?

Hurraaaaaaa! Miss Blue Eyes skal have et walk-in closet!!!!! Er I lige klar over hvor fedt det er? Nu er jeg nødt til at gå ud og købe en masse nyt, smukt tøj (dels som erstatning for alt det jeg, i et øjebliks sindssyge, smed ud i går aftes) som passer til walk-in'et. For det bliver selvfølgelig lejlighedens bedste rum, og derfor et sted man opholder sig ofte... Og i den slags rum skal der kun være smukke ting. Shit, det bliver dyrt...

2 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Weeeee... så ved du, at du har fundet den rette ;-)

Jeg er i øvrigt også i gang med den store tøj-udsmidning... Det kan næsten være helt angstfremkaldende.

Christina sagde ...

han så i ånden ligeså stille sit tøj bliv smidt ud stykke for stykke, i takt med at dit skab hævede og voksede og blev stort og fint... og bukkede under for presset... SÅDAN!!