onsdag den 25. april 2007

Gaaaab....smask-smask....godmorgen!

Efter et par timers søvn kom misserne ind og meddelte at nu kunne de simpelthen ikke være stille længere. Så de begyndte at lege (læs: larme!) og jeg begyndte og vågne. Åbnede øjnene til den dejligste sms fra Lækkerkæresten, og de sidste dages rest af pms forsvandt som dug for solen.
Min bommert i går viste sig at kunne reddes på få minutter af morgenvagten, så jeg ahvde åbenbart ikke bommet den grundigt nok :o)
En af morgenvagterne i restauranten er super sød. Hun er ved at uddanne sig til noget aromaterapi-noget og stod og manglede en forsøgsperson til noget der skulle hjælpe på koncentrationen. Ved ikke om jeg skal blive smigret eller fornærmet da hun sagde: "Det er du da helt oplagt til, Miss!" Anyway, tænkte at det da ikke kunne skade, så nu laver hun sådan en mikstur til mig. Bliver interessant at se om en videnskabelige skeptiker som mig, kan blive imponeret ... eller bare koncentreret :o)

Ingen kommentarer: