lørdag den 21. april 2007

AFR


Okay... vi var så inde og se AFR i går. Vi havde faktisk glædet os rigtig meget begge to. Og filmen var... dårlig. Kedelig. Søvndyssende.

Okay-okay, fair skal være fair! Vi havde været ude og drikke et par øl først, og jeg havde ikke spist noget, så jeg var faktisk... en smule...nej, ret... nej okay, jeg var faktisk temmelig hamrende fuld! Så måske ville jeg ha ment noget andet, hvis jeg havde set den ædru. Og nogle af skuespillerne var da ret gode. Og det var da meget sjovt klippet sammen. Men havde jeg set den i fjernsynet, havde jeg zappet videre. Jeg var ikke imponeret. Sådan.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hehe, okay, det er din mening. Der har været en del omtale omkring denne film, så jeg skal helt sikkert selv se den.

Når jeg har gjort det, smider jeg lige en kommentar igen :-)