torsdag den 1. februar 2007

Jeg synes at jeg har travlt nu for tiden...

...men alligevel når jeg det hele. I går var jeg på arbejde, middag på restaurant, lave et interview, hjem til Lækkerkæresten, dyrke hed og sanselig sex og så sove. Så der var både arbejde, studier, mad, kærlig og sex fint repræsenteret.

De næste par dage bliver der nok ikke blogget, for der er der igen en masse program. I aften kommer Sonny & Cher, på besøg og de bliver til søndag. I morgen skal vi ud og shoppe, jeg skal lave et par interviews mere, og så! Så skal jeg for første gang høre og se min dejlige kæreste optræde. Han skal give koncert i morgen, og jeg glæder mig helt vildt. Så det skal vi selvfølgelig ind og se.
Lørdag står den på brunch, mere shopping, middag, dragshow og bytur. Lækkerkæresten skal med mig og homoerne i byen, og jeg er spændt på at se hvordan han begår sig i den verden. Det er en ret stor del af mit liv, og jeg vil jo helst have at han kan være med dér også.
Søndag er der forhåbenlig ikke andre planer end tømmermænd og brunch, men hvem ved, måske kommer der mere til.

Ingen kommentarer: