onsdag den 14. februar 2007

London, dag 1

Vi tog ind i lufthavnen i god tid i torsdags. Mens vi gik og shoppede mødte vi to af Lækkerkærestens venner, som pudsigt nok også skulle til London. Deres fly var desværre bare forsinket temmelig meget. Vi drillede dem lidt, og gik op til vores fly... for at erfare at det var 3 timer forsinket. Vi fik at vide at der var snestorm i London og at alle lufthavne var lukket. De to andres fly blev helt aflyst, og da service vist ikke er noget easyjet har hørt om fik de tilbudt en anden afgang søndag... Det var da godt at de ikke havde købt billetter eller betalt hotellet.
Vore fly kom afsted 4 timer forsinket, og vi var noget smadret da vi landede i Gatwick. Vores transportproblemer var dog ikke helt overstået, for Monument var oversvømmet og Circle Line gik derfor slet ikke.

Endelig, endelig kom vi til hotellet. Det var et ok hotel, med pæne rene værelser, og et dejligt badekar. Jeg er en sucker for karbade :D

Vi havde en aftale om at spise middag med Latina og Mulaten, og bevægede os mod Notting Hill. Vi fandt deres hus, Præmietyren fik mødt dem og vi gik mod GBK (Gourmet Burger Kitchen), den bedste burgerrestaurant i London. Til alle jer, som lige står og mangler en anbefaling på en god burger, så er det altså de vildeste burgere jeg nogensinde har smagt!!! Den ligger på Westbourne Grove i Notting Hill (og vist også nogle andre steder).
Efter middagen skulle sønniken hjem i seng, og vi gik tilbage til hotellet og faldt omkuld.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ihh hvor jeg misundelig.. Jeg havde også Easyjet billetter i torsdag, og vi blev også nødt til at blive hjemme.. Aldrig mere easyjet... Så det er med stikken i hjertet at læse om hvad du har lavet..;-) Det lyder som en dejlig tur...

Miss Blue Eyes sagde ...

Ih, hvor er det bare synd for jer! Jeg foreslår at vi boycutter Easyjet! De er da nogle klaphatte af rang. Og når nu Sterling er lige så billige (billigere faktisk...), og man tænker på at vi fik madkuponer som undskyldning (jeg prøvede at forlange en ny tur, men det mente de var at stramme den for 4 timer) så vil jeg til enhver tid vælge dem.

Men ja, det var en helt fantastisk tur.