mandag den 5. februar 2007

Jeg smeltede fuldstændig...

... da jeg svagt registrede at jeg vågnede, frysende, og mærkede at lækkerkæresten lagde et tæppe over mig, strøg mig over håret og hviskede: "Jeg skal nok passe på dig, Prinsesse"

Om jeg fatter at den dejlige mand kan gå i fred for skrigende horder af kvinder der vil ha' ham...

Det er sjovt, ikk. Man er en selvstændig kvinde med lange ben både i næsen og syd for navlen. Man er opdraget af flipper-feminist-mor og gør det til en dyd at man kan alt selv (selv om jeg absolut ikke kan alt selv!). Og alligevel så er noget af det bedste i hele verden, når en mand, helt naturligt og uden man har bedt om det, er beskyttende og omsorgsfuld. Så forvandler man (ja-ja, læs bare: Jeg) sig til smør i hans hænder og vil gøre alt for ham...Jeg gjorde så noget så utraditionelt som at give ham et knæ i nosserne... Men jeg sværger at jeg sov og at det ikke var med vilje!!!

Ingen kommentarer: