onsdag den 14. februar 2007

London dag 5 & 6

Mandag stod den på kultur og vi tog på Tate. Jeg har været der før, og elsker deres samling af Præ-rafaelitter. Specielt Waterhouse og Millais er fantastiske og jeg kunne bruge timer på at sidde og kigge på deres billeder. Så det gjorde vi.
Waterhouse:

Millais:Derfra og til Soho hvor vi løb fra butik til butik (ja-ja, nu havde vi jo været kulturelle, ikk!) for ikke at blive gennemblødte i regnen. Vi købte billetter til Hannibal Rising i Empire på Leister Square, en film, som vist godt kan vente til den kommer på dvd. Men ok spænding. Middag på Wagamama og så hjem. Jeg besvimede nærmest af sygdom og træthed, så kan ikke fortælle noget spændende om vores aften.

Tirsdag morgen stod den på kuffertpakning, og det er imponerende at vi fik det hele med. Slap af hvor har vi købt meget (ja, jeg skriver vi, men det er jo nok mest mig)!!! Så ud i lufthavnen og hjem.

Ingen kommentarer: