tirsdag den 30. januar 2007

Hmmm... en ide formes

Under en snak om en forestående polterabend kommer snakken til at falde på strippere. Strippere er åbenbart blevet plat og ucharmerende. Nå...
Jeg har jo været gift, og har derfor været igennem hele det der polterabend-ræs. Og ved I hvad? Jeg blev faktisk lidt skuffet... For jeg fik ingen stripper! Hører det ikke med? Hele det der polterabend-noget er blevet lidt kedeligt. Specielt til os piger... Lidt lækkert wellness og en god middag... Helt ærlig! Det kan da gøres sjovere. Jeg ville ha' en stripper og ud og springe i faldskærm! Men næ nej...

Vil det egentlig være meget mærkeligt at holde en post-ægteskab-polterabend? Så kunne man selv arrangere den, og få alle de ting med som man gerne ville... Det tror jeg sq jeg gør. Må hellere forfatte en mail til tøserne, og foreslå en polterabend mere... for os der ikke skal giftes.... en Bolterslaben! Med stripper!!!!

Lad mig høre; hvis I selv kunne arrangere jeres polterabend, hvad skulle der så ske?

2 kommentarer:

Qvinde sagde ...

Jeg tager gerne med....
Jeg er sindssyg god til at sælge varme dåsebajere fra Tyskland til overpris... (en lille ting fra min Polteraften, pengene rullede ind..)
Stripperen er jeg med på..
Skydiving.. Ups, så modig er jeg ikke.. Men er ellers frisk...

Anonym sagde ...

Man kan jo finde mange sjove aktiviteter til sit polterabend. Jeg kan anbefale at man ser på: Polterabend Event Her er rigtig mange sjove aktiviteter til dit polterabend :-)