lørdag den 17. februar 2007

Okay, DET er griner!

Jeg har bestilt pizza og taget et ordentlig shot smertestillende, og nu er jeg flyvende! Sidder og zapper lidt, og får slået over på de nye afsnit af American Idol. Jeg har aldrig rigtig set det før, kun lige zappet forbi. Men nu er jeg blevet lidt fanget. Der står de her kanon sørgelige mennesker og tror de kan synge, og så bliver de bare svinet for groft af dommerne... Det er sjovt! Det sjovt på samme måde som det er sjovt at se folk komme til skade. Strengt at sidde og grine over det, men for pokker... Har de da ingen selverkendelse, eller vil de bare på landsdækkende tv?

Nå, det er rart at sidde og grine af det, for jeg sidder ellers og er lidt depri. Synes sq ikke lige kæresten er særlig fantastisk lige i dag.
Det eneste andet der har fået mig til at grine de sidste par dage er hende her Anne. Hun er altså genial sjov (men altså på en helt anden måde, end den ovenstående humor!!!)

9 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Så så man lige mig rødme. Men jeg må nok også hellere tilføje, at "Miss Blue Eyes' Strabadser" har været en fast åben tab på Mac'en denne weekend.

Nå, men bortset fra det blev jeg lige en tand mere bitter over, at Stofa (eller Telia eller hvad de nu skal forestille at hedde) stadig ikke har leveret mit kabel-tv. Så ingen pinlige Idols til mig.
Til gengæld har der lige været DQ på DR1 ;-D

Miss Blue Eyes sagde ...

Så så man lige os to skamrose hinanden ;o) Og Anne om Anne har skam også været åben her, siden i går.

Årgh, totalt snyd med DQ. Ville da hellere se hende end bumsede teenagere der ikke kan synge... Hmm... Nå, men Simon har lige svinede en knægt så meget at han græd... det er da altid noget.

Anne O'Manne sagde ...

Smukt som pms kan bringe folk sammen. Jeg er mere vant til, at folk spæner alt hvad de har lært...

Der var kun DQ i et kort øjeblik, mens Idols varer noget længere.

Det jeg bare slet ikke forstår ved de folk, der stiller op i Idols er, at de ikke selv kan høre det.
Personligt synger jeg gerne, men jeg kan på ingen måde narre mig selv til at tro, at det lyder godt. Selv den 3-årige kan finde på at råbe: "Stop så!". Tsk tsk...

Men det lader da til, at du har en nogenlunde hyggelig aften på trods af dagens strabadser.
Hvad var der på pizzaen?

Miss Blue Eyes sagde ...

Jeg nægter simpelthen at tro på at de alle sammen tror de kan synge. Nogle af dem MÅ sq da gøre det for opmærksomhed. Men det er da ret sjovt, at der er nogle der virkelig, virkelig bliver overrasket når de får at vide at de altså er tonedøve. I øvrigt godt at høre at knægten din ikke er tonedøv ;o) Omend det går ud over din skønsang :oP

Nu er Idols slut, men til gengæld kommer der Robbie koncert... Oh boy, ham kan vi godt lide!!! Så er det sq fint nok at manden holder sig væk lidt endnu :o)

Pizzaen var med røget hjortekød og spinat. Lyder lidt sært, men har fundet Kbh's bedste pizzeria, og den smager helt fantastisk. Nu står den på king size daim og ham den dansende frækkert.

Hvad laver du egentlig denne lørdag aften?

Anne O'Manne sagde ...

Jeg er også ret overbevist om, at nogle gør det for opmærksomhed. Men jeg har bare så svært ved at forstå, hvorfor de synes, det er fedt at få det på den måde.

Hvad er det for et pizzaria? Åååh, det er noget af det, jeg savner ved København.
Her er det helt udelukket at tage en handlefri dag og bare købe noget færdigt - der er bare slet ikke noget godt herude i Århus N :-(
Jeg havde et kæmpeudvalg på Nørrebro, men satte ikke pris på det, da jeg boede der. Så kan jeg jo lære det.

Åh Robbie... Men det er vel også på TV3, oder was?

Denne lørdag aften sidder jeg midt i en borg bygget af sofahynder. Det er den 3-årige, der har været kreativ. Han nægter i øvrigt at sove i aften, så det er jo vidunderligt... eller noget.
Er man en dårlig mor, når man glæder sig til børnefri weekend næste weekend?

Ps: Jeg synger som Mrs. Miller http://www.mrsmillersworld.com/

Miss Blue Eyes sagde ...

Måske er det bare mig der har for megen stolthed og skal arbejde lidt på mit facadebehov, men jeg vil nu også hellere kendes for noget jeg er god til, end for at være totalt til grin, og så begynde at græde når det bliver påtalt.

Pizzeriaet hedder Roma Pizzeria og ligger i Haraldsgade. Det er lidt langt, men de bringer heldigvis ud :o) Og ja, kan godt huske at det ikke just var diversitet der var kendetegnet i den århusianske take-away og fastfood-verden. Det er virkelig fantastisk at have pizza, sushi, indisk, thai, kinesisk og afrikansk mad indenfor 1 km her.

Robbie er på TV3 ja... men du skal nu ikke være misundelig. Jeg er lidt skuffet over ham, her til aften. Han synger altså ikke super godt live... *host-idols-host*

Til gengæld er jeg vildt imponeret over at du kan synge som Mrs Miller... Sejt...

Jeg må i vørigt tilstå noget. Jeg blev en lille smule forelsket i String-emil. Kender du ham? Det er fantastisk humor...

Lyder faktisk ret hyggeligt med pudeborg. måske man skulle bygge sig en selv. Og nej, jeg synes bestemt ikke at man er en dårlig mor, bare fordi man har lyst til noget alenetid en gang imellem. Men hvad ved jeg? Jeg har bare et par katte og en frø, og når jeg ikke gider dem, lukker jeg døren, og det er der ingen der synes er mærkeligt :o)

Anne O'Manne sagde ...

Åh ja, String Emil. Jeg skal da have T-shirten eller/og kruset :-D

Ok, det pizzaria kender jeg ikke, det lyder bare så lækkert med det utraditionelle pizzafyld. Her står den vist mest på pizza med spaghetti med bearnaise-sovs på og andet antiguf.

Jeg har godt lagt mærke til, at Robbie er bedst uden lyd (og så tør jeg efterhånden godt afsløre, at jeg foretrak den unge Robbie i Take That-udgaven).

Nu har jeg lige ryddet pudeborgen væk - mest fordi der lå legetøjsstøvsugere under alle puderne, og de er ikke så rare at sidde på.

Sejt at du har en frø. Kan kattene lade dem være?

Jeg savner mine to katte, som jeg desværre ikke må have i min nye lejlighed. Så indtil videre bor de hos min mor. Man vænner sig altså til, at der altid er lidt liv omkring én. Selvom det kunne være en smule anstrengende, når kæmpekatten Bob, fik lyst til at ælte mig på struben midt om natten.

Anne O'Manne sagde ...

Tastespasseranne... Kan kattene lade deN være. Jeg ved godt, der kun er én frø.

Sengetid!

God bedring, sov godt og tak for i dag.

Unknown sagde ...

Orv, sejt, at du kender ham! Jeg gav engang min svoger t-shirten. Den blev han meget glad for. Tror jeg vil have kruset. Tror bestemt at det ville gøre min morgenkaffe bedre :o) Jeg var ellers begyndt at overveje om det var min humor der var mærkelig, for stort set alle jeg har vist hjemmesiden til, kigger mærkeligt på mig, og siger at jeg er syg i hovedet...

Jeg synes faktisk at Robbie plejer at være meget god, i de andre shows man har set. Han var god i sine Take That-dage, men jeg kan bedre lide ham nu. Lidt mere fræk mand over ham nu... I øvrigt kunne jeg nu godt lide Take That. Ikke sådan skrige-vildt-bare-ved-tanken-om-dem, men jeg synes de var lidt gode og lidt dejlige. Jeg var faktisk til fest med dem her sidste forår. De er rigtig søde. Fik vist også kysset lidt på en af dem...

Min frø, Pacman, er en Hornfrø. Han er ikke så stor endnu, men bliver ca på størrelse med en tallerken :S Han er en drabelig satan, og jeg sørger for at holde terrariet forsvarlig lukket... ellers er jeg bange for at han æder kattene :o)
Jeg kan godt forstå at du savner dine katte. Jeg måtte sige farvel til min elskede hund, et par katte, lidt kaniner og marsvin, en masse fugle, nogle ørkenrotter og 5 pindsvin, da jeg blev skilt (nå ja, måtte også sige farvel til manden selvfølgelig, men hunden var sq noget værre!), og jeg synes godt nok også min lejlighed var tom og stille. Jeg må ikke have husdyr her, men vovede alligevel pelsen. Nu har jeg haft Master & Johnson i et halvt år, og der er ingen problemer. Faktisk har jeg fundet ud af at flere andre i blokken også har kat, så der bliver set gennem fingre med det, så længe de ikke genere nogen.

Jeg er altså nødt til at spørge om noget. Jeg har læst til tilbage i din blog, og det virker som om din søn lidt har en forkærlighed for støvsugere, kan det passe?

Og så står den på morgenmad :o)