mandag den 26. februar 2007

Hjemme igen :o)

Efter adskillige dage i sommerhus, er jeg nu hjemme igen. Hjemme igen, hos et par katte der er i seriøst kæleunderskud, og en frø der ikke har opdaget at jeg var væk.

Det er mærkeligt at være i sommerhus. Der er en hel anden stilhed deroppe, og en ro som man ikke rigtig finder andre steder. Det er både skønt og dybt frustrerende! Det er skønt fordi man slapper heeeeelt af og bruger dagevis på at spise, elske, sove og se Matador (vi nåede 22 afsnit!!). Og det er dybt frustrerende fordi man jo ikke glemmer at man har megatravlt derhjemme, og fordi jeg ikke helt kan lægge tanken om arbejdsbunken herhjemme fra mig, når jeg er der.
Efter vi kom tilbage til Kbh smed Lækkerkæresten mig af på Nørrebro og tog så hjem til sig selv. Mærkelig at man ikke lige kan vende sig om og kysse ham, når man har været så tæt på hinanden de sidste par døgn. Men også meget rart at være alene. Så den har stået på et hvidløgsflute og en dåse majs til aftensmad, en udforskammet stor kop kaffe nu, mac'en på maven og en masse skod tv som jeg elsker. Fx starter Paradise Hotel i aften. Jeg labber det i mig! Men fortæller det ikke til nogen, for det er så hjernedødt tv, at det næsten gør ondt...

God mandag aften, allesammen :o)

3 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

"En dåse majs"... Så har du i det mindste fået grøntsager. Det er mere end hvad jeg kan prale af.

Mave-mac er min yndlingsbeskæftigelse.

Har jeg sagt, at det er godt, at du er hjemme igen?

Miss Blue Eyes sagde ...

Oven på en weekend med mad som stegt flæsk og persillesovs og hjemmelavet burger med pommes frites, så er en dåse majs bestemt på sin plads!

Mave-mac er en absolut nødvendighed!!! Det er det bedste. I hjørnet af den røde vulgaritet af en sofa, med et tæppe om fødderne og et par katte ved siden af. Sådan skal det være!!

Tak... jeg er også glad for at være hjemme. Har savnet dig ;o)

Anonym sagde ...

Det var da godt at i har haft en god weekend i sommerhuset og at i kom godt hjem igen. Har du så også brugt de to dage på at omvende ham til Paradise Hotel?

Mave-mac. Det lyder hyggeligt. Jeg må vist hellere se at få anskaffet mig en mac :-)