tirsdag den 20. februar 2007

100 om mig

1. Jeg hedder Nina
2. Jeg er 29 år
3. Og synes faktisk ikke det er skide sjovt, at nærme sig de 30 med hastige skridt
4. Jeg har en skøn kæreste, som er ret ny i det
5. Jeg er fraskilt
6. Jeg er i gang med mit speciale i psykologi
7. Jeg elsker mit fag, og er totalt nørd!
8. Jeg bruger alt for meget tid på overspringshandlinger
9. Jeg bekymrer mig nogle gange for meget over småting
10. Andre gange tager jeg det hele alt for let
11. Jeg er nærmest afhængig af kaffe
12. Og min elskede macbook
13. Og min iPod
14. Jeg synger altid højt når jeg er alene
15. Jeg hader at gøre rent
16. Men elsker at lave mad
17. Jeg har været på nogle fabelagtige dates det sidste år
18. Og har nu mødt manden som gjorde alle de andre usynlige, og som konstant og hele tiden gør noget som bekræfter at det er ham jeg skal ha'
19. Jeg har sort bælte i karate
20. Og et smadret knæ som gør at jeg ikke træner mere
21. Jeg elsker dyr!!!
22. Bortset fra køer - dem er jeg sygelig bange for
23. Min mor kalder mig Ninse
24. Jeg giver stort set alle kælenavne, og glemmer nogle gange deres rigtige
25. Jeg har boet i Thailand & Argentina
26. Jeg snakker rigtig meget
27. En del mennesker som møder mig første gang finder mig arrogant
28. Det går mig på, så jeg prøver at virke ikke-arrogant når jeg møder nye mennesker
29. Jeg glemmer tit at spise når jeg er alene
30. Jeg er ekstrem klodset når jeg går i mine egne tanker, og kommer konstant til skade
31. Jeg har haft kvælerslanger, skorpioner og leguaner som "kæledyr"
32. Jeg synes at søkøer er de sødeste dyr i hele verden
33. Jeg har 3 brødre og 2 søstre
34. Jeg elsker støvregn
35. Jeg har altid en vild plan under udarbejdelse, som bliver droppet når den er tænkt færdig
36. Min næste ferie måtte gerne gå til Thailand, men bliver nok til et sted lidt tættere på
37. Jeg har aldrig styr på min økonomi
38. Og bekymre mig ikke om det
39. Jeg synes at Ewan McGregor er den mest charmerende mand i verden
40. Jeg elsker at bo i Kbh
41. Jeg er en god veninde...når jeg selv skal sige det :o)
42. Jeg flirter nogle gange for meget
43. Jeg elsker gin&tonic
44. Jeg har, og har altid haft, en masse drengevenner
45. I dag er mange af dem homoer
46. Jeg får aldrig læst nok aviser
47. Og ser alt for sjældent nyheder
48. Jeg læser rigtig, rigtig mange bøger
49. Jeg elsker at dykke, men gør det stort set aldrig herhjemme i Danmark
50. Jeg er opvokset på et stutteri, og har tilredet heste
51. Jeg har to jobs ved siden af studierne - ét som giver penge og ét som giver viden, lykke og faglige kicks
52. Jeg er lidt kunstnørd og kan finde på at dømme folk ud fra hvad de har hængende (en date er blevet droppet da han fortalte at han havde Monet)
53. Jeg elsker mine brødres og veninders børn
54. Men vil bestemt ikke selv have nogle lige nu
55. Jeg er en haj til TP
56. Jeg elsker sko og tasker - men har alt for få
57. Jeg græd på min bryllupsdag - og ikke kun af glæde
58. Jeg er røverdårlig til tysk men taler rimelig godt thai
59. Jeg har arbejdet som dykker, hajpasser og tossepasser (den sidste titel var vist ikke den officielle)
60. Jeg begynder at være lidt nervøs for hvad jeg skal efter specialet
61. Jeg kunne leve af sushi
62. Og hindbær
63. Og hummer
64. Jeg er generelt ret tilfreds med mit udseende
65. Men ikke altid med min adfærd... specielt ikke når jeg kommer til at såre folk
66. Jeg har sprunget bungy jump fra 100 m
67. Jeg ville gøre det igen, hvis jeg havde råd og lejlighed!
68. Jeg har været ved at slå både min søster og min bror ihjel - ikke med vilje!
69. Ja tak - mere af det!!! :D
70. Jeg har engang spist orme og kakelakker
71. Det vil jeg helst gerne undgå at skulle gøre igen
72. Jeg vil gerne gå El Camino engang
73. Jeg er 180 cm høj... og går altid i højhælede sko!
74. Hvilket nogle fyre finder intimiderende (nok også lidt kombineret af nr. 19, 26 & 27)
75. Jeg synes min mor er en af de sejeste kvinder i verden
76. Til gengæld var min far en af de ubehagligeste mænd jeg har mødt
77. Jeg elsker parfumer, og køber ret tit nye
78. Jeg elsker at stå under bruseren og mærke det varme vand
79. Jeg synes at Prince er et af de største musikalske geni ever
80. Jeg har aldrig været i Spanien
81. Men har ellers rejst over det meste af verden
82. Jeg hader feta og oliven
83. Jeg er hamrende god til at multitaske
84. Jeg danser desværre ikke særlig godt
85. Jeg går i panik hvis jeg ikke kan tjekke min mail i et døgn
86. Eller hvis jeg ikke har min mobil og filofax inden for rækkevidde
87. Jeg har aldrig rigtig lært at sætte kommaerne rigtig
88. Jeg har været forelsket i en gift mand
89. Og i en gift kvinde
90. Jeg elsker at sidde og drikke rødvin og sludre til langt ud på natten
91. Jeg elsker at være alene
92. Bare ikke hele tiden
93. Min yndlings t-shirt er 8 år gammel
94. Jeg forsøger at være kulturel, men ender tit med en dvd og en skål popcorn
95. Jeg er alt for dårlig til at tage skraldet ud...
96. Jeg er kronisk afhængig i Cosmopolitan, Vogue og Marie Claire
97. Jeg synes at det er fedt at være studerende
98. Jeg drømmer om at skrive en ph.d.
99. Jeg har en rød lædersofa
100. Jeg elsker min kæreste!

5 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Meget interessant læsning! Tak for det.

Tænk, jeg troede, jeg var helt alene om min kærlighed til støvregn. Folk har så travlt med at finde paraplyerne frem, bare skyerne bliver en smule lysegrå.
Men du er den anden støvregnselsker, jeg har "mødt" inden for kort tid :-)

Og den der med Monet'en.
Altså, jeg ved ikke meget om kunst, men jeg ved, hvad jeg synes er dårlig smag. Og jeg kunne have fundet på at gøre som dig.

Sort bælte! Du er sej!

Miss Blue Eyes sagde ...

Støvregn er fantastisk! Et af mine bedste ungdomsminder er når skule hjem fra min veninde. Så cyklede jeg igennem en skov, der var støvregn og der var Police på walkman'en. Dét var lykke! :D

Og den med Monet'en. Altså hvis han nu havde kunne argumentere for hvorfor han synes at åkander er vildt smukke, så ville det være fint nok. Men at have Monet, Dali el.l. på væggen fordi det har de andre, eller fordi man har analyseret det i gymnasiet, eller en eller anden lignende latterlig undskyldning. DET holder ikke! Det skal måske lige siges at jeg i en årrække har arbejdet (og stadig gør) i et firma der sælger kunst. Derfor er jeg blevet lidt kunstarrogant. Jeg skal en dag lave et indlæg om alle de sjove bemærkninger om kunst jeg har hørt gennem tiden.

Sort bælte. Jep, jeg er sej. Bare ikke så sejt at jeg har været kæk og uforsigtig, og at jeg derfor skal opereres for 117. gang.

Anne O'Manne sagde ...

Jeg er vokset op med åkanderne over sofaen. Det var mere end rigeligt.

Glæder mig meget til kunstbemærkninger-indlægget :-)

Hvordan går det med knæet?

Miss Blue Eyes sagde ...

He he, åkander og solsikker i en vase. Det er jeg vist også vokset op med. Men en smule Toulouse-Lautrec og lidt Gaugin ind over. Meget originalt ;o)

Knæet går bedre (og jeg går bedre på det :D). Det er ikke lige optimalt at stavre afsted på et tykt lag sne og is, men det går. Så det går meget bedre, omend ikke perfekt.

Anne O'Manne sagde ...

Godt det går den rigtige vej. Nu skal vi bare have afskaffet det der møgvejr, så du kan få noget ordentligt at gå på.