fredag den 16. februar 2007

Forældrebesøg

Havde de gamle til middag i går. Det var faktisk rigtig hyggeligt. Jeg synes at mine forældre er ved at blive temmelig tosset, og jeg må indrømme at jeg ikke just har været stolt over min familie, her på det sidste.
Lækkerkæresten havde, indtil i går, mødt dem tre gange, og for at sige det pænt, så havde den ene gang været værre end den anden. De havde vist sig fra deres mest irriterende, kaotiske og uforskammet side, og for første gang havde jeg nu en kæreste som ikke brød sig om min familie (ikke at man kan bebrejde ham!).
Derfor betød det meget for mig, at han i går mødte mine forældre under lidt roligere forhold. Og det blev også en rigtig god aften. Jeg havde lavet Fiske Florentine, og det smagte vildt godt. Det var lidt et sats, for jeg har aldrig lavet det før, men jeg vidste at det lige var sådan noget mad de gamle kunne lide.
Snakken gik og vi fik røverhistorier om deres tur til Kina. Det har vist været lidt af en tur :o) Mor havde desværre ingen rengøringskineser med hjem til mig, men vi fik nogle andre småting.

Da de tog afsted, havde jeg indtryk at af Lækkerkærestens indtryk af dem, var blevet noget bedre, hvillket han også bekræftede. Så det var dejligt.

Min familie betyder enormt meget for mig. Jeg savner dem når jeg er langt fra dem, og nyder at være sammen med dem. Mine søskende er nogle af mine bedste venner. De sidste par år har der dog manglet én. Min ene lillesøster flyttede, med sin kæreste til Grønland for nogle år siden. Det er mærkeligt at hun er så langt væk, og man synes altid at der (på trods af at vi er omkring 15-18 stykker) mangler en, når vi er sammen. Nu er hun så blevet gravid, og med mindre hun kommer hjem og føder til sommer, kommer vi ikke til at se rollingen før den er et år. Øv.

Jeg snakkede med min søster i går, over messenger. Jeg har haft lidt dårlig samvittighed over ikke at have skrevet lange udførlige mails om hvad der sker i mit liv, men så fik jeg den ide, at hun kunne få lov til at læse med her. Så nu har hun fået linket, og det første familiemedlem kender nu til bloggens eksistent...


HEJ-HEJ GRØNLAND! VINKE-VINKE!!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej selv i København:-)
Det er altså ikke helt rigtigt.... vi satser på at komme hjem og vise junior frem i november eller december, og så har jeg jo barsel så jeg bliver min. seks uger!!

Tak for tilliden at jeg må læse din blog:-) Jeg har desværre intet at kvittere med,andte end at jeg nok skal se at få installeret mit webcam, så I kan følge med i graviditets-tykkelsen.

kram Søs