onsdag den 14. februar 2007

London dag 2, part II


Lion King kræver et indlæg for sig.

Det var vildt! Det var stort! Det var superflot.


Jeg har længe gerne ville se den, men må indrømme at jeg altid kommer til at bruge teaterpengene på sko el.l., så jeg er glad for at jeg endelig kom derind. Selve starten, hvor dyrene kommer ind og de synger Circle of life er helt fantastisk, og nok den flotteste scene og sang i hele showet.

Alt udstyret er fantastisk, og de har ramt alle dyrene rigtig godt. Danserne og sangerne er smukke dygtige mennesker, og det er en fornøjelse at se.

Vi var begge vildest med Rafiki, som havde en gudsbenådet stemme der gav gåsehud og skabte engle associationer, og den voksne Simba, der også havde en stor flot stemme. Der var faktisk nogle af de andre som jeg var lidt skuffet over, Mufassa fx. Jeg synes at der var enkelte af sangerne som godt kunne være castet bedre. Men i det store hele, var det en fantastisk oplevelse.

Ingen kommentarer: